🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18893.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوشی رول شدنی ال‌جی احتمالا به نمایشگر ثانویه مجهز می‌شود

مدت‌هاست خبرهایی در مورد گوشی رول شدنی ال‌جی با نام «Rollable» منتشر می‌شود. آخرین پتنت ثبت شده در رابطه با این دستگاه از موبایلی مجهز به نمایشگر ثانویه در پنل پشتی در کنار ماژول دوربین ...

مدت‌هاست خبرهایی در مورد گوشی رول شدنی ال‌جی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان - با نام «Rollable» منتشر می‌شود. آخرین پتنت ثبت شده در رابطه با این دستگاه از موبایلی مجهز به نمایشگر ثانویه در پنل پشتی در کنار ماژول دوربین سه گانه خبر می‌دهد.

اطلاعاتی که تاکنون در مورد گوشی Rollable منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی رول شدنی، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان - به جای نمایشگر تاشو از نمایشگری رول شدنی بهره خواهد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان - برد که طراحی متفاوتی نسبت به گوشی‌های تاشو سایر رقبای بازار همچون سامسونگ و هواوی دارد. در واقع در نگاه اول گوشی رول شدنی شبیه به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان - یک گوشی عادی به نظر می‌رسد، اما - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان - پس از باز شدن به یک تبلت کوچک تبدیل خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان

پتنت جدید اطلاعات کلیدی و مهمی را در مورد این دستگاه ارایه می‌دهد. به نظر می‌رسد گوشی رول شدنی این شرکت از نمایشگر دوگانه بهره می‌برد. در واقع علاوه بر نمایشگر اصلی، احتمالا گوشی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان - جدید ال‌جی از نمایشگر ثانویه‌ای در پنل پشتی برخوردار خواهد بود که کاربران می‌توانند برای پاسخ گویی به تماس‌های تلفنی و انجام برخی کارهای دیگر از آن استفاده کنند و نیازی به استفاده از نمایشگر اصلی دستگاه نداشته باشند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان

نمایشگر رول شدنی به لطف مکانیزم موتوری داخل گوشی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان - می‌تواند به صورت خودکار باز شده و نمایشگر بزرگ‌تری در اختیار کاربران قرار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان - دهد. با توجه به تصاویر مربوط به پتنت ثبت شده، نمایشگر ثانویه در پنل پشتی دستگاه قرار دارد و تا قسمت ماژول دوربین را می‌پوشاند.

جالب اینجاست که در هیچ یک از تصاویر مربوط به پتنت،‌ خبری از هیچ‌گونه دکمه فیزیکی نیست،‌ هرچند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریمان استان خراسان - بعید است که محصول نهایی بدون دکمه فیزیکی رونمایی شود.

ال‌جی پیشتر پتنت دیگری از گوشی رول شدنی ثبت کرده بود که در آن Rollable ال‌جی را بدون ماژول دوربین نمایش می‌داد‌، اما در پتنت جدید دستگاهی با ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی دیده می‌شود. درنهایت باید منتظر جزئیات بیشتر و البته دقیق‌تری از این موبایل نوآور باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone