🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا پکیج خود به خود خاموش می شود؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12279.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت گلکسی A50s سه قابلیت جدید را به دوربین این گوشی اضافه می‌کند

گلکسی A50s اواسط سال ۲۰۱۹ با اندروید ۹ معرفی شد. این تلفن هوشمند حدود یک سال پیش اندروید ۱۰ را با One UI 2.0 دریافت کرد و در ماه نوامبر ۲۰۲۰ به One UI 2.5 ...

گلکسی A50s اواسط سال ۲۰۱۹ با اندروید ۹ معرفی شد. این تلفن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - هوشمند حدود یک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - سال پیش اندروید ۱۰ را با One UI 2.0 دریافت کرد و در ماه نوامبر ۲۰۲۰ به One UI 2.5 مجهز شد. حالا آپدیت مهم دیگری برای A50s منتشر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - شده که قابلیت‌های دوربین دستگاه را ارتقا می‌دهد.

این آپدیت که ۲۰۰ مگابایت حجم دارد و عرضه آن از هند آغاز شده باید به‌زودی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - به دست تمامی کاربران گلکسی A50s برسد. آپدیت مذکور سه قابلیت مهم را به این گوشی اضافه می‌کند: «برداشتی تکی» (Single Take)، «هایپرلپس شبانه» (Night Hyperlapse) و «فیلتر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - من» (My Filter). قابلیت برداشت تکی به‌صورت خودکار از سوژه در حالت‌های مختلف (عریض، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - زوم، پرتره و غیره) و حتی به‌صورت ویدیویی تصویربرداری ثبت می‌کند.

هایپرلپس شبانه دقیقا همان کاری را انجام می‌دهد که از نامش پیداست. یعنی ویدیوی تایم‌لپس می‌گیرد و برای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - ثبت جزئیات بهتر در محیط‌های کم‌نور از نوردهی بالاتری استفاده می‌کند. در انتها - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - قابلیت My Filter - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - نیز به شما اجازه می‌دهد تا با انتخاب تصاویر و استفاده از داده‌های رنگی آن‌ها بتوانید به صورت خودکار فیلتری بسازید که ظاهر کلی تصاویر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - مدنظر شما را شبیه‌سازی کند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان

در این آپدیت اثری از قابلیت‌های Music Share و Quick Share دیده نمی‌شود. این آپدیت تحت عنوان نسخه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - فرم‌ور A507FNXXU5CUB3 هم‌اکنون برای شماری از کاربران گلکسی A50s منتشر شده و با رفتن به بخش Settings > Software Update می‌توانید برای نصب آن اقدام کنید.

سامسونگ چند روز پیش در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انتشار آپدیت‌های امنیتی دسته‌ای از محصولات گلکسی را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - که از سال ۲۰۱۹ به بعد معرفی شده‌اند تا چهار سال ادامه می‌دهد. این فهرست شامل گوشی‌های مختلفی از جمله گلکسی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - A50s بود. - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - در مجموع به نظر می‌رسد که سامسونگ به‌روزرسانی محصولات مختلف خود را به شکل جدی‌تری دنبال - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌کند و قصد دارد حتی محصولات غیرپرچمدار را هم حداقل تا چند سال پس از زمان عرضه تحت پوشش آپدیت‌های متنوع خود قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone