🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39884.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام بزودی از سیستم عامل سبک «اندروید اوریو گو ادیشن» پشتیبانی می کند

کمپانی کوالکام روز گذشته در جریان کنفرانس خود، خبر از پشتیبانی از ورژن «گو» اندروید اوریو داد که در واقع سیستم عاملی سبک برای موبایل های اقتصادی به حساب می آید. با توجه به اعلامیه ...

کمپانی کوالکام روز گذشته در جریان کنفرانس خود، خبر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از پشتیبانی از ورژن «گو» اندروید اوریو داد که در واقع سیستم عاملی سبک برای موبایل های اقتصادی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به حساب می آید. با توجه به اعلامیه کوالکام، از اوایل سال 2018 می - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توان منتظر اجرای این نسخه از سیستم عامل گوگل روی دیوایس هایی بود که از چیپست های سری اسنپدراگون بهره مند هستند.

انتشار این خبر از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سوی کمپانی مورد اشاره نشان می دهد که «پلتفرم موبایل کوالکام» قرار نیست به صورت مشابه مورد پشتیبانی قرار بگیرد؛ زیرا از لحاظ فنی در سال 2017 از برند اسنپدراگون جدا شد. با این همه، چیپست های جدید کوالکام بزودی به صورت کامل با نسخه گو اندورید اوریو سازگار خواهند بود.

کوالکام می گوید که از همین حالا مشغول همکاری با گوگل است تا اندروید اوریو گو ادیشن را به پلتفرم خود بیاورد و خاطر نشان کرده که این تلاش، به انعطاف پذیری هرچه بیشتر پلتفرم اندروید منجر می شود - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و کاربران کشورهای در حال توسعه قادر به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اجرای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آخرین نسخه از محبوب ترین سیستم عامل موبایل جهان خواهند بود.

کمپانی مورد بحث می گوید که مدت کوتاهی پس از آماده شدن بیلد جدید اندروید گو ادیشن، چیپست های فعلی هم برای پشتیبانی از آن به روزرسانی می شوند. در نهایت، همکاری میان دو کمپانی قطعاً به نفع مشتریانی خواهد بود که از توان مالی بالایی برخوردار نیستند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اما می خواهند دستگاهی به همراه نسخه سبک اندروید اوریو داشته باشند و از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مزیت های تجربه کاربری آن برخوردار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone