🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35943.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت مرکز اپلیکیشن ویژوال استودیو را با گیت هاب ترکیب می کند

امروز نخستین روز از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به بیلد 2018 است در شهر سیاتل آمریکا برگزار می شود. در جریان این مراسم، مدیران مایکروسافت از برنامه همکاری جدید خود با هاب محبوب ...

امروز نخستین روز از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به بیلد 2018 است در شهر سیاتل آمریکا برگزار می شود. در جریان این مراسم، مدیران مایکروسافت از برنامه همکاری جدید خود با هاب محبوب توسعه دهندگان یعنی گیت هاب (GitHub) پرده برداشتند.

طی این برنامه مشترک بین ردموندی ها و گیت هاب، سرویس های DevOps در اختیار کاربران گیت هاب قرار می گیرد. یکپارچه سازی مرکز اپلیکیشن های ویژوال استودیو و گیت هاب نیز به توسعه دهندگان حرفه ای اجازه می دهد اپ های موبایل را برای iOS، اندروید و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - macOS بسازند، بدون اینکه درگیر ویژگی های اختصاصی هرکدام از این پلتفرم ها بشوند. در واقع DevOps فرایند توسعه را برایشان تسهیل می کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

مایکروسافت همچنین دو قابلیت جدید برای ویژوال استودیو - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را مرفی کرد که IntelliCode و LiveShare نام دارند. این دو ویژگی کاملاً انتخابی هستند و احتمالاً پس از نهایی شدن، به صورت یکپارچه در مجموعه ویژوال استودیو قرار می گیرند.

قابلیت IntelliCode یک افزونه هوشمند است که به کمک AI فرایند کدنویسی و توسعه را ساده تر می کند. این قابلیت می تواند پیشنهادهای کاملاً هوشمندی را برای بهینه سازی کیفیت و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بهره وری کدها ارائه دهد. البته اینها را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می گوید و هنوز در مورد کارآیی آنها در دنیای واقعی خبری در دست نیست.

قابلیت Live Share هم امکان همکاری لحظه ای و بلادرنگ بین اعضای تیم توسعه دهنده را فراهم می سازد آنها با استفاده از این افزونه می توانند به ویرایش و عیب یابی (دیباگ) کدها بپردازند. قابلیت Live Share با تمامی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سناریوهای ممکن از جمله حالت بدون سرور، مبتنی بر کلاود یا توسعه IoT نیز سازگار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone