🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36448.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سیستم تشخیص چهره به دنیای حیوانات آمد؛ شناسایی پستانداران در معرض خطر

سیستم تشخیص چهره که اکنون در بسیاری از گوشی های هوشمند به کار می رود و به نظر می رسد تنها مختص به انسان ها نخواهند ماند. محققان به تازگی سیستم تشخیص چهره پستانداران جدیدی ...

سیستم تشخیص چهره که اکنون در بسیاری از گوشی های هوشمند به کار می رود و به نظر می رسد تنها مختص به انسان ها نخواهند ماند. محققان به تازگی سیستم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تشخیص چهره پستانداران جدیدی را توسعه داده اند که می تواند با تشخیص چهره این حیوانات، نمونه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های در معرض خطر را شناسایی کند.

بسیاری از روش های معمول برای شناسایی این موجودات ممکن است موجب صدمه رسیدن به آنها شود یا حتی برایشان ایجاد مزاحمت یا استرس کند. سیستم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جدید که «PrimNet» نام دارد به شیوه ای غیر تهاجمی شناسایی پستانداران را ممکن می کند.

به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عنوان مثال سیستم مذکور این امکان را فراهم می کند که کارگران مزارع از شامپانزه ها، میمون های طلایی و لِمورها تنها به واسطه ثبت تصویر با یک اپلیکیشن اندرویدی آنها را شناسایی کنند. این سیستم می تواند نتیجه شناسایی را به طور دقیق اعلام کند یا 5 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمونه مشابه را به کاربر نمایش دهد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان

PrimNet بر اساس شبکه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های عصبی (سیستم‌ها و روش‌های محاسباتی نوین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای یادگیری ماشینی، نمایش دانش و در انتها اعمال دانش به دست آمده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جهت پیشبینی پاسخ‌های خروجی) کار می کند. محققان، PrimNet را توسط هزاران تصویر مرجع از حیوانات آموزش داده اند. البته این موضوع مشکل تر از آن است که در نگاه اول به نظر می آید. حیوانات گونه های بسیار متفاوتی دارند که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به واسطه مو، خز، رنگ چشم و بسیاری فاکتورهای دیگر با هم تفاوت دارند.

در عمل PrimNet به همراه اپلیکیشن گوشی هوشمند توسعه داده شده دقتی بیش از 90 درصد را ارائه کرده. البته اعلام شده که این سیستم همچنان در حال توسعه و پیشرفت است.

توسعه دهندگان این سیستم امیدوارند در آینده پستانداران بیشتری را به پایگاه داده خود اضافه کنند و در عین حال با ارائه سیستم خود به صورت کد منبع باز، امکان استفاده سایرین از این فناوری را فراهم آورند. از جمله کاربردهای آتی این فناوری می توان به استفاده آن توسط مأموران مقابله با قاچاق حیوانات اشاره کرده که می توانند دریابند یک حیوان خاص به چه منطقه ای تعلق دارد.

 

تماشا کنید: دوربین رایدی، راهکاری ارزان قیمت برای جلوگیری از خواب آلودگی راننده

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone