🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36438.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل به افشای درخواست دولت ها برای حذف اپلیکیشن ها متعهد شد

غول های فناوری تحت فشار افکار عمومی و سازمان های دولتی در حال تن دادن به سیاست های شفاف سازی هستند و در این میان اپل تا حدودی نسبت به بقیه متمایز است. در بحبوحه ...

غول های فناوری تحت فشار افکار عمومی و سازمان های دولتی در حال تن دادن به سیاست های شفاف سازی هستند و در این میان اپل تا حدودی نسبت به بقیه متمایز است.

در بحبوحه پیاده سازی قوانین جدید اتحادیه اروپا در رابطه با حفاظت از داده های کاربران، گوگل مطالعه اسناد دوسالانه اش را تسهیل کرده، فیسبوک راهنمایی هایی را در رابطه با قوانین کپی رایت، برندهای تجاری و جعل اسناد به سایت خود اضافه کرده و حالا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اپل در گزارشی جدید از قصد خود برای افشای درخواست دولت ها برای حذف اپلیکیشن ها خبر داده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است.

در این گزارش که نیمه دوم سال ۲۰۱۷ (تقریبا از ابتدای تابستان تا انتهای پاییز ۹۶) را پوشش داده به درخواست های دولت اشاره نشده اما این رویکرد در آینده تغییر خواهد کرد.تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربیبنابر سیاست های جدید این شرکت هنگام انتشار گزارش مربوط به بازه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زمانی ابتدای جولای تا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - انتهای دسامبر ۲۰۱۸ در سال آتی، داده های مربوط به درخواست دولت های خارجی برای حذف برخی ها برنامه ها از اپ استور نیز در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

این درخواست ها شامل کشورهای محدودی نشده و اغلب به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بهانه عدم تطابق با قوانین یا سیاست - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های رسمی صورت می گیرند. در صورتی که اپل به وعده های خود در این زمینه عمل کرده و آمار و ارقام دقیقی را در دسترس مخاطبان قرار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دهد، از میزان موافقت آنها با حذف اپ ها نیز مطلع خواهیم شد.

کمپانی کوپرتینویی در نیمه دوم سال میلادی گذشته در برابر ۷۹ درصد از ۲۹۷۱۸ درخواستی که برای دسترسی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به ۳۰۹۳۶۲ دستگاه دریافت کرده، تسلیم شده است.

این کمپانی همچنین ۳۳۵۸ درخواست را برای دسترسی به داده های ۱۰۷۸۶ حساب کاربری iCloud دریافت کرده است. اگرچه نسبت به نیمه اول سال میلادی گذشته تعداد درخواست های کاربران کاهش یافته اما میزان تقاضاهای دولتی به مراتب بیشتر شده است.

تماشا کنید: ویدیوی اپل برای ترغیب اندرویدی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها به خرید آیفون

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone