🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36447.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ترامپ پیشنهادات خود برای رفع تحریم ZTE را به کنگره ارائه داد

کمپانی چینی ZTE احتمالاً می تواند به آمریکا باز گردد، البته تحت شرایطی که دونالد ترامپ اعلام کرده است. ZTE از ماه ها قبل به علت دور زدن تحریم های آمریکا و  به بهانه عدم تبعیت ZTE از ...

کمپانی چینی ZTE احتمالاً می تواند به آمریکا باز گردد، البته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - تحت شرایطی که دونالد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - ترامپ اعلام - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرده است.

ZTE از ماه ها قبل به علت دور زدن تحریم های آمریکا و  به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی و بنا بر دستور وزارت بازرگانی آمریکا از داد و ستد با کمپانی های آمریکایی به مدت 7 سال منع شده بود. با این حال این شرکت تقاضای تعلیق تحریم ها را به این وزارت خانه ارائه داد. تحریم های مورد بحث ZTE را از دریافت محصولات سخت افزاری و نیز نرم افزار ها از کمپانی های آمریکایی منع می کرد.

دولت ترامپ به تازگی پیشنهادی را به کنگره ایالات متحده ارائه داده که بر اساس آن کمپانی چینی مورد بحث می تواند به بازار آمریکا باز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - گردد. دونالد ترامپ اخیراً در توییتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اعلام کرده بود که ZTE باید 1.3 میلیارد دلار جریمه بپردازد و در عین حال تضمین های امنیتی سطح بالا را ارائه دهد تا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - بتواند به بازار آمریکا باز گردد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

همچنین اعلام شده بود که ZTE باید تیم مدیریت ارشد خود را جایگزین کرده و مأمورانی جهت نظارت بر استانداردهای انطباقی را از آمریکا استخدام نماید. بنا بر گزارش ها ممکن است که این توافق امروز اعلام شود. البته این توافق احتمالی می تواند بین سیاستمداران موافق و مخالف در این زمینه در ایالات متحده طوفانی به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - پا کند.

پیش از این در پی تحریم های اخیر ZTE فعالیت های تولید خود را معلق کرده بود و حتی در این باره خبرگزاری بلومبرگ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - گزارش کرده بود که این کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند انتظار دارد ضرری 3.1 میلیارد دلاری را متحمل شود. همچنین اخیراً گفته شده بود که اکثریت 75 هزار کارمند کمپانی، کاری برای انجام دادن در شرکت ندارند.

علاوه بر این ها مرکز امنیت سایبری ملی انگلستان (NCSC) به شرکت های فعال در حوزه مخابرات هشدار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - داده که به دلایل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - نگرانی های امنیتی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - از تجهیزات ZTE استفاده نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone