🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36444.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

از کنفرانس توسعه دهندگان اپل، «WWDC 2018» چه انتظاراتی داریم؟

اپل در روز دوشنبه هفته آتی، 14 خرداد ماه کنفرانس ویژه توسعه دهندگان (WWDC 2018) را در سن خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار می کند. این رویداد عمدتاً به تکنولوژی های مرتبط با نرم افزار اختصاص ...

اپل در روز دوشنبه هفته آتی، 14 خرداد ماه کنفرانس ویژه توسعه دهندگان (WWDC 2018) را در سن خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار می کند. این رویداد عمدتاً به تکنولوژی های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مرتبط - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با نرم افزار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اختصاص دارد، ولی معمولاً اپل سنت شکنی می - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کند و سخت افزاری را در آن معرفی می کند. در این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مطلب قصد داریم به همه انتظاراتی که از این مراسم داریم بپردازیم.

سال گذشته در رویداد WWDC 2017 اپل از نسخه 2017 کامپیوتر iMAc، مک بوک جدید، اسپیکر هوم پاد و آیپد پرو 10.5 اینچی رونمایی کرد. امسال انتظار داریم در کنار نسخه های جدید iOS و macOS شاهد رونمایی از نسخه های جدید از مک بوک ها، iMac ها و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نیز آیپدها باشیم. در ادامه به موارد مورد انتظار می پردازیم و در کنار آن مواردی را بررسی می کنیم که احتمال معرفی شان کم است ولی در صورت رونمایی قطعاً هیجان بسیاری را بر خواهند انگیخت.

مک بوک و مک بوک پرو

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در مورد این دو سری از لپتاپ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ها انتظار داریم شاهد تعبیه پردازنده های کافی لِیک اینتل باشیم. به این ترتیب اپل می تواند گزینه رم 32 گیگابایتی را به خریداران تمامی مدل های مک بوک ارائه دهد. البته انتظار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می رود عرضه لپتاپ های بهره مند از پردازنده های کنون لیک تا سال 2019 به تأخیر افتد.

پیش از این شنیده شده که اپل قصد دارد فناوری «TrueDepth» را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در مک بوک های خود نیز تعبیه کند. همین الان بسیاری از لپتاپ های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار از فناوری ویندوز هِلو بهره می برند و به این ترتیب کاربران می توانند از طریق فناوری تشخیص چهره به محیط سیستم عامل لاگین کنند. به این ترتیب منطقی به نظر می رسد که اپل نیز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این تکنولوژی را در لپتاپ های خود تعبیه کند. شاید در نهایت اپل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تصمیم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بگیرد فناوری تشخیص چهره Face ID را در مک بوک پرو ارائه کند و این تکنولوژی را در مک بوک های ارزان قیمت تر تعبیه نکند.

اپل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پیش از این به علت کیبوردهای پروانه ای مک بوک با شکایت کاربران مواجه شده بود. برخی مدعی شده بودند که این کیبوردها با مشکلاتی از قبیل عدم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پاسخگویی یا خرابی کیبوردها مواجه شده اند. به این ترتیب انتظار می رود - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کیبورد مک بوک جدید به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روز رسانی هایی را تجربه کند.

اکنون مدتها است که مک بوک ایر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فعلی به روز رسانی نشده. با این حال همچنان ارزان ترین مک بوکی محسوب می شود که می توانید خریداری کنید و 300 دلار ارزان تر از نسخه های پایه دیگر مدل ها است. امسال می تواند زمانی ایده آل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای عرضه مک بوک ایری باز طراحی شده باشد؛ لپتاپی که انتظار می رود همچنان قیمت پایه 999 دلاری را حفظ کند و احتمالاً باریک تر از هر مک بوک دیگری که تا کنون عرضه شده باشد.

اگر خبری از مک بوک ایر جدید نباشد، انتظار داریم در WWDC 2018 به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روز رسانی هایی در خصوصیات سخت افزاری آن را شاهد باشیم یا قیمت این محصول کاهش یابد.

مک او اس

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

حرکت اپل به سمت نسخه جدید از «سیستم فایل اپل» (APFS) در نسخه «High Sierra» سیستم عامل مک او اس موجب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شد بسیاری از کاربران با مشکلات سازگاری روبرو شوند. بسیاری از این افراد دوباره به نسخه قدیمی تر سیستم عامل (نسخه Sierra) مهاجرت کردند تا برخی از اپلیکیشن های آنها و نیز تنظیمات سرور به درستی کار کنند. از اپل انتظار می رود این مشکلات را در نسخه جدید مک او اس که در WWDC 2018 معرفی می شود، حل نماید.

همچنین احتمالاً اپل ویژگی های جدیدی را برای ترغیب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کاربران به آپدیت در نسخه جدید خواهد گنجاند. شاید یکی از این قابلیت ها امکان کارکرد تعاملی با سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - موبایلی iOS باشد.

آیپد پرو

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

شایعات پیشین اشاره به این موضوع داشتند که نسل بعدی آیپد پرو از ماژول TrueDepth بهره خواهد بود و به این ترتیب به فناوری Face ID برای تشخیص چهره کاربران مجهز خواهد شد.

اپل در آخرین نسخه آیپد پرو 10.5 اینچی که در سال 2017 معرفی شد، حاشیه های نمایشگر را نسبت به نمونه های پیشین کاهش داده بود. احتمالاً نسخه 2018 نمایشگری بزرگتر را در همان اندازه آیپد پروی 12.9 اینچی جای خواهد داد. شاید هم نمایشگر 12.9 اینچی باشد، در حالی که اندازه کلی دستگاه کوچکتر از پیش شده باشد.

همچنین انتظار داریم آیپد مذکور از چیپست A11X بهره مند باشد و برخی بهبودها در کارایی را تجربه کند.

آیپد مینی

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

آیپد ارزان قیمت فعلی اپل که از قلم نیز پشتیبانی می کند و از چیپست A10 فیوژن بهره می برد، قیمتی 329 دلاری دارد. به این ترتیب خرید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آیپد مینی 4 با چیپست A8 و با قیمت 399 دلاری چندان منطقی به نظر نمی رسد. به همین دلیل انتظار می رود اپل قیمت آیپد مینی 4 را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کاهش دهد یا مشخصات سخت افزاری آن را به روز کند یا به طور کلی قید عرضه آن را بزند.

در صورتی که قرار باشد نسخه جدیدی از آیپد مینی معرفی شود، احتمالاً ماژول TrueDepth - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در آن تعبیه می شود و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پشتیبانی از  قلم اپل یا همان Apple Pencil به نسخه جدید افزوده می گردد.

ایر پاور

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اپل در سال 2017 از «ایرپاور» رونمایی کرد که قرار بود امسال در دسترس قرار گیرد. یکی از تفاوت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های اصلی AirPower با دیگر پدهای شارژ بیسیم، پشتیبانی همزمان از سه دستگاه است. همچنین جعبه ای از هدست های ایرپاد نشان داده شده بود که از شارژ بیسیم پشتیبانی می کرد.

انتظار می رود هر دو این محصولات همزمان با WWDC 2018 عرضه شوند. البته از آنجایی که اپل در سال 2017 زمان عرضه را «سال آینده» اعلام کرده، شاید باید مدت بیشتری برای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روانه شدن آنها به بازار منتظر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بمانیم.

جعبه شارژ بیسیم ایرپاد

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

جعبه شارژ بیسیم ایر پاد احتمالاً قیمتی 69 دلاری خواهد داشت. انتظار می رود در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - صورت خرید این محصول به همراه ایرپاد، قیمت کلی به 228 دلار افزایش یابد. احتمالاً ایرپاد بعدی در دو نسخه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عرضه خواهد شد: یک مدل با جعبه معمولی و دیگری با جعبه شارژ بیسیم

نسل دوم آیفون SE

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

احتمال می رود اپل در WWDC 2018 از نسل دوم آیفون SE رونمایی کند. البته بر اساس آخرین گزارش ها انتظار می رود چند ماه دیرتر و در ماه سپتامبر (شهریور تا مهر سال جاری) در کنار سایر آیفون های جدید شاهد رونمایی از نسل دوم آیفون SE نیز باشیم.

احتمالاً این گوشی هوشمند از قاب پشتی شیشه ای بهره مند خواهد بود و به فناوری Face ID مجهز خواهد شد. البته احتمال تعبیه مورد آخر بسیار کم است.

واچ او اس 5

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

نسخه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - 4 واچ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - او اس، سیستم عامل ساعت های هوشمند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - واچ، یک به روز رسانی بزرگ محسوب می - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شد. انتظار می رود برخی از قابلیت های این سیستم عامل بهبود یابد و در عین حال قابلیت های جدیدی به آن اضافه شود.

تقریباً با قطعیت می توان گفته که تعدادی واچ فیس جدید از راه خواهند رسید. امیدواریم برخی از آنها به صورت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - انیمیشنی باشند.

همچنین بسیاری از کاربران درخواست قابلیت نمایشگر همیشه روشن را برای ساعت های هوشمند اپل داده اند. احتمال می رود این قابلیت در واچ او اس 5 ارائه شود و خصوصاً روی اپل واچ های آتی نسل 4 یا 5 (که احتمالاً از نمایشگر میکرو LED بهره خواهد برد)، قابل فعال سازی باشد.

هوم پاد

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

موفقیت هوم پاد اپل آنطور که برخی از گزارش ها نشان می دهند با انتظارات شرکت سازنده اش برابری نمی کند و در سطحی پایین تر از توقعات آن است. علت این مساله نیز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - احتمالا به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عدم پشتیبانی گجت مورد بحث از ایرپلی 2 (پروتکل اختصاصی اپل که امکان استریم بیسیم محتوا میان دستگاه های صوتی و تصویری را فراهم می کند) و قابلیت جفت شدن آن با اسپیکرهای دیگر باز می گردد.

بنابراین انتظار می رود که هوم پاد در جریان WWDC 2018 به امکانات و قابلیت های بهتری مجهز شده و از فرامین بیشتری برای دستیار صوتی سیری پشتیبانی کند، زیرا همین حالا نیز این گجت در قیاس با رقبایش چندین گام عقب تر است.

iOS 12تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در حال - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حاضر اپل مشغول توسعه Airplay 2 است و پیشتر در iOS 11.3 و iOS 11.4 نیز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به صورت بتا آن را عرضه کرد. حال انتظار می رود که شرکت کالیفرنیایی در نهایت این امکان را به صورت رسمی به سیستم عامل موبایلی خود اضافه نماید. ایرپلی 2 امکان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پخش محتوای صوتی در چند اتاق را به گجت های پشتیبانی کننده اش می آورد و همزمان بسیاری از ناپایداری ها در پخش محتوا را که ناشی از عملکرد نسخه کنونی ایرپلی است، کاهش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می دهد.

سال گذشته اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پیشرفت های خود در زمینه یادگیری ماشینی و تاثیر این پیشرفت ها بر طبیعی تر شدن هر چه بیشتر سیری سخن گفت. حال انتظار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می رود که در جریان WWDC 2018 شاهد بهبودهای بیشتری برای دستیار صوتی این شرکت به واسطه این پیشرفت ها باشیم.

سطح دسترسی به دوربین یکی از قابلیت های بسیار خوبی است که کوپرتینویی ها می توانند در iOS 12 در نظر بگیرند. به لطف چنین بهبودی کاربران می توانند به متون - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خارجی اشاره کرده و از سیری در مورد نام آن زبان بپرسند یا حتی با گرفتن دوربین موبایل خود به سمت منوی غذای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک رستوران خارجی از آن بخواهند که منو را برایشان ترجمه کند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

علاوه بر تمامی این موارد، انتظار می رود سیری نسبت به گذشته نیز هوشمندتر شود و در نهایت به رقیب جدی تری برای دستیارهای صوتی الکسای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آمازون و گوگل بدل گردد.

پیش بینی می شود که اپل در سال جاری میلادی آیفون های بیشتری را همراه با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سیستم دوربین TrueDepth خود معرفی نماید و در نهایت شاهد معرفی انیموجی های بیشتر و قابلیت های گسترده تر برای آنها باشیم. همچنین می توان امیدوار بود که قابلیت های بیشتری به ماژول - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - TrueDepth اضافه گردد که از آن جمله می توان به پشتیبانی افقی از Face ID اشاره کرد که در واقع امکان آنلاک کردن آیپد در وضعیت افقی را فراهم می کند.

در مورد آیپد اما باید بگوییم که این محصول در راستای شباهت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یافتن هرچه بیشتر به یک کامپیوتر احتمالا قابلیت های تازه ای پیدا خواهد کرد و در اینصورت اپل می تواند کاربرانش را ترغیب کند که به جای لپتاپ، آیپد خریداری کنند.

مک پرو

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

درست مانند رویداد WWDC سال گذشته که شاهد تبلیغات گسترده اپل برای مک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پرو بودیم می توانیم امیدوار باشیم که امسال نیز اپل در WWDC 2018 یا در مراسم شهریور ماه خود خبرهای دست اولی را در رابطه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با نسخه 2019 این محصول به سمع و نظر مخاطبانش برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone