تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42404.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامانه امضای الکترونیکی و احراز هویت قوه قضاییه رونمایی شد

قوه قضاییه در جریان مراسمی از سیستم «احراز هویت» و «امضای الکترونیکی» رونمایی به عمل آورد که با استفاده از آن، وکلای دادگستری به صورت غیر حضوری توسط کارت هوشمند، دادخواست‌های خود را با امضای الکترونیکی ...

قوه قضاییه در جریان مراسمی از سیستم «احراز هویت» و «امضای الکترونیکی» رونمایی به عمل آورد که با استفاده از آن، وکلای دادگستری به صورت غیر حضوری توسط کارت هوشمند، دادخواست‌های خود را با امضای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - الکترونیکی به مراجع قضایی ارسال می‌کنند.

قوه قضاییه همچنین خبر می‌دهد که قادر است سرویس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - احراز هویت را از طریق سامانه «ثنا» در اختیار بقیه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی قرار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دهد. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - «حمید شهریاری»، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خبر می‌دهد که این فناوری برای نخستین بار در کشورمان مورد استفاده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قرار می‌گیرد و بر این اساس در هر مکانی که وکیل حاضر باشد، امکان احراز هویت و امضای اوراق نیز وجود خواهد داشت.

به گفته شهریاری، این سرویس در حال حاضر روی کارت‌های هوشمند کانون وکلای دادگستری ارائه شده و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در حال حاضر هزار وکیل به آن دسترسی دارند و می‌توانند از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - امضای الکترونیکی استفاده کنند.

امضای الکترونیکی با همکاری ثبت احوال در آینده روی کارت‌های هوشمند قرار می‌گیرد

وی همچنین خبر می‌دهد که قوه قضاییه، زیرساختی را فراهم آورده است که بر اساس آن، سایر سازمان‌ها دولتی و غیر دولتی نیز می‌توانند از قابلیت احراز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هویت بهره‌مند شوند. شهریاری می‌گوید که امکان قرار دادن امضای الکترونیکی روی کارت‌های هوشمند برای شهروندان نیز از نظر ساختار فنی وجود دارد اما این مسئله نیازمند همکاری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با ثبت احوال است و تاکنون چندین جلسه نیز در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این رابطه برگزار شده است.

شهریاری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در سمت معاون قوه قضاییه نیز فعالیت می‌کند، عنوان نمود که در حال حاضر قریب به ۳۰ درصد از ابلاغ‌ها به شکل الکترونیکی انجام می‌شود و با بازتعریف برخی از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فرآیندهای این قوه، درصد رضایتمندی شهروندان از خدمات قوه قضاییه نیز بالاتر خواهد رفت: «برای چه وقتی یک ضبط ماشین دزدیده می‌شود یک شهروند باید سه روز از این دستگاه به آن دستگاه برود و در روز آخر به او بگوییم صبر کن تا دزد پیدا شود؛ چرا نمی‌توانیم سامانه‌ای طراحی کنیم تا به محض وقوع دزدی از طریق آن به دستگاه‌های مربوطه اطلاعات ارسال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شود؟»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone