🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36445.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

احتمال عرضه گلکسی نوت 9 سامسونگ با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی

در حالی که چندین ماه تا از راه رسیدن گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ فاصله داریم، به تازگی اطلاعات جدیدی منتسب به این گوشی منتشر شده که خبر از برخی مشخصات آن می دهند. در ...

در حالی که چندین ماه تا از راه رسیدن گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ فاصله داریم، به تازگی اطلاعات جدیدی منتسب به این گوشی منتشر شده که خبر از برخی مشخصات آن می دهند.

در حال حاضر بیشترین میزان حافظه داخلی که سامسونگ در گلگسی اس 9 ارائه می دهد، 256 گیگابایت است، ولی اگر اطلاعات به دست آمده اخیر صحیح باشند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - گلکسی نوت 9 قرار است این میزان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - را به دو برابر افزایش داده و مدلی با حافظه داخلی 512 گیگابایت عرضه شود. همچنین احتمالاً سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را برای پرچمدار آتی در نظر بگیرد.

علاوه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - بر این ها به نظر می رسد گلکسی نوت 9 از رمی 8 گیگابایتی بهره مند باشد. از سوی دیگر اعلام شده که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - احتمالاً نسخه ویژه ای از گلکسی نوت 9 تنها در بازار کشور چین ارائه شود.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان
گلکسی نوت 8 (سمت چپ) در کنار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - گلکسی اس 9 پلاس

فردی که این اطلاعات را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - اعلام کرده همچنین ادعا نموده که نسخه پایه گلگسی نوت 9 از رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره مند خواهد بود.

انتظار می رود گوشی هوشمند مورد بحث با چیپست - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - اسنپدراگون 845 در ایالات متحده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - ارائه شود، در حالی که نسخه بهره مند از چیپست اگزینوس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - 9810 برای کشورهای دیگر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - در نظر گرفته شود. بنا بر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - گزارش های پیشین مدل بهره مند از چیپست اگزینوس سریعتر از نمونه دارای اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - خواهد بود.

سامسونگ در گلکسی اس 9 از دوربین با دیافراگم لنز متغیر بهره برد و به نظر می رسد که این قابلیت قرار است به گلکسی نوت 9 نیز بیاید. همچنین دوربین دوگانه مشابه با گلکسی اس 9 پلاس به پرچمدار مورد بحث خواهد آمد. با این حال مشخص نیست که چه به روز رسانی عمده دیگری برای گلکسی نوت 9 در نظر گرفته خواهد شد.

بنا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - بر گمانه زنی ها این گوشی با اندروید 8.1 به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ روانه بازارها خواهد شد. انتظار می رود در اواخر تیر تا اوایل مرداد ماه شاهد رونمایی از گلسی نوت 9 باشیم.

 

تماشا کنید: - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان - بررسی گلکسی اس 9 و اس 9پلاس سامسونگ توسط دیجیاتو

- تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودسر استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هدیه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سایت ***** مایکروفر جنرال الکتریک JVM3160DFWW شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone