🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36442.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ویوو اَپِکس با دوربین بیرون جهنده ۲۲ خرداد از راه می رسد [تماشا کنید]

ویوو از جمله شرکت های چینی است که این اواخر به خاطر معرفی نخستین موبایل بهره مند از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سر و صدای زیادی در محافل خبری دنیا بر پا کرده است ...

ویوو از جمله شرکت های چینی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است که این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اواخر به خاطر معرفی نخستین موبایل بهره مند از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و صدای زیادی در محافل خبری دنیا بر پا کرده است و حالا با ارسال دعوت نامه های مربوط به کنفرانس خبری پیش روی خود قصد دارد بار دیگر هیجان آفرینی کند.

ویوو اپکس ستاره درخشان کنفرانس خبری پیش روی این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شرکت است که به سه تکنولوژی کلیدی و متفاوت مجهز خواهد بود:

  • دوربین جلویی بیرون جهنده
  • نمایشگر لبه به لبه که طبق ادعای کمپانی سازنده بهترین نرخ را نسبت به بدنه دستگاه دارد
  • و در نهایت یک سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر که در نیمه پایینی صفحه فعال خواهد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بود

حالا اما سوال اینجاست که شرکت سازنده تا چه اندازه در تحقق بخشیدن به چنین ایده ای موفق عمل می کند و آیا طبق وعده پیشین خود می تواند چنین محصولی را در تاریخ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۲۲ خردادماه به بازار عرضه کند یا خیر؟

و اما در متن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دعوتنامه ویوو به «استمرار دیدگاه قبلی در رابطه با طرح مفهومی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موسوم به اپکس فول ویو» اشاره شده با این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حال در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تبلیغ رسمی ساخته شده برای این دستگاه شمایی از نسخه تولیدی آن به تصویر کشیده شده و از آن تحت عنوان اسمارت فون رسمی جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ یاد گردیده است.

در خود تبلیغ اما نمایشگری با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شکوه به تصویر کشیده می شود که هم فاقد بریدگی است و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هم کمترین حاشیه ممکن را دارد. علاوه بر این، همانطور که قبلا وعده داده شده بود یک دوربین سلفی نیز در داخل بدنه دستگاه کار گذاشته شده که برای برقراری تماس های تصویری از محفظه اش بیرون می آید.

با در نظر داشتن همین مشخصات بسیاری در مورد تحقق ایده موبایل اپکس - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ابراز تردید کرده اند. با این حال رقابت شرکت ها برای ساخت نخستین موبایل واقعی تمام نمایشگر همچنان به قوت خود باقیست. بله اپل - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در سویی آیفون اکس را محصولی تمام صفحه می خواند اما بریدگی بالای نمایشگر آن چیزی غیر از این را نشان می دهد. تا به اینجا صرفا نمونه اولیه ای از موبایل Doogee و البته گوشی Z5 لنوو بوده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که همراه با چنین مشخصه ای معرفی شده اند که البته موبایل Z5 با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵ درصدی اش قرار بوده که همین ماه رونمایی شود اما اینکه قبل یا بعد از ۲۲ خردادماه (زمان معرفی اپکس) چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر مساله ایست که باید دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone