🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36440.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تبلیغ جدید سامسونگ تلویزیون‌ها را می‌سوزاند

سامسونگ قصد دارد با پخش تبلیغ جدید و جنجالی خود در مسابقه‌ی فینال فوتبال جام باشگاه‌های اروپا، میلیون‌ها بیننده را فریب دهد. تبلیغ جدید سامسونگ به شکلی طراحی شده که کاربران گمان ببرند تلویزیونشان سوخته ...

سامسونگ قصد دارد با پخش تبلیغ جدید و جنجالی خود - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - در مسابقه‌ی فینال فوتبال جام باشگاه‌های اروپا، میلیون‌ها بیننده را فریب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - دهد. تبلیغ جدید سامسونگ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - به شکلی طراحی شده که کاربران گمان ببرند تلویزیونشان سوخته است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان

این شرکت قصد دارد حین یکی از مهمترین مسابقات فوتبال سال، تبلیغ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - عجیبی پخش کند که به شکل خاصی طراحی شده است. در ابتدای این تبلیغ، تصویر به نمایش درآمده در صفحه تلویزیون شروع به پریدن می‌کند و پس از آن ناگهان تصویر به کلی قطع می‌شود. جالب اینجاست که تمامی این محتوای ویدیویی به طور کامل وقایع رخ داده برای سوختن یک تلویزیون را شبیه سازی کرده و این مسئله را در ذهن کاربر تداعی می‌کند.

کارشناسان تخمین زده‌اند که بدین ترتیب ۸ میلیون تلویزیون به صورت همزمان خاموش خواهند شد و حداقل همین تعداد کاربر از نگرانی خراب شدن تلویزیون‌هایشان به مرز سکته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - خواهند رسید.

سامسونگ اعلام کرده که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - این تبلیغ به خصوص برای به نمایش گذاشتن تکنولوژی منحصر به فرد Ambient Mode تلویزیون‌های QLED جدیدش، ساخته شده‌اند. این قابلیت، حالت خاموش را در تلویزیون‌ها به گونه‌ای متفاوت تعریف - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - می‌کند چرا که تلویزیون‌های بهره‌مند از این قابلیت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - می‌توانند به شکل خاصی، در دیوار پشت خود محو شده و حالت نامرئی به خود بگیرند. بدین شکل دیگر نمایش صفحه‌ای سیاه، بیانگر خاموش بودن تلویزیون‌های QLED سال ۲۰۱۸ سامسونگ نخواهد بود.

کارشناسان باور دارد که به نمایش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - درآمدن تبلیغ جدید سامسونگ موجب می‌شود که کاربران به دنبال کنترل تلویزیون‌های خود بگردند تا علت حادثه پیش آمده برای تلویزیون‌هایشان را بیابند. مسئولین سامسونگ درباره‌ی تبلیغ جدیدشان می‌گویند:

«طی تبلیغ ما، صفحه‌ی نمایش تلویزیون به طور کامل سیاه شده و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - صدایی در این حین شنیده نخواهد شد. این حالت برای ۵ ثانیه باقی خواهد ماند که موجب می‌شود کاربران نگران تلویزیون‌های خود بشوند. پس از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - گمراه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - کردن و گول زدن مخاطبین، پیغامی در تصویر به نمایش درآمده و می‌گوید که این نمایشگر تلویزیون شماست. بیشتر اوقات فضایی خالی و عاری از هرچیز. پس از آن تلویزیون‌های QLED جدید ما به نمایش درمی‌آیند که روندی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سقز استان کردستان - متفاوت را پیش گرفته‌اند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone