🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28903.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب Waze به گوگل مپس اضافه می‌شود

چند ماه پیش خبری منتشر شد که نشان می‌داد گوگل به دنبال این است تا گزارش تله سرعت (Speed Trap) و تصادف (Crash) را به نقشه‌اش اضافه کند؛ قابلیت محبوب ویز (Waze) که به کاربر اجازه می‌دهد تا ...

چند ماه پیش خبری منتشر شد که نشان می‌داد گوگل به دنبال این است تا گزارش تله سرعت (Speed Trap) و تصادف (Crash) را به نقشه‌اش اضافه کند؛ قابلیت محبوب ویز (Waze) که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - به کاربر اجازه می‌دهد تا در موقعیت خودش چیزی که می‌بیند را با بقیه در میان بگذارد. حالا با توجه به اطلاعات جدید، ظاهرا تا حضور این ویژگی در گوگل مپس زمانی زیادی باقی نمانده است.

کاربران فروم ردیت به تازگی متوجه شده‌اند که گوگل گزینه‌های ثبت تصادفات و حضور پلیس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - را در دسترس کاربرهای بیشتری قرار داده و اگرچه هنوز تاریخ انتشاری مشخص نشده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - ولی با این حساب احتمالا زودتر از چیزی که انتظار داریم گوگل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - این قابلیت محبوب ویز را به نقشه‌اش بیاورد.

همچنین با توجه به اسکرین شات‌های لو رفته، به‌نظر این ویژگی محدود به زمانی است که اپلیکیشن مسیریابی می‌کند. به عبارت دیگر وقتی به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - جایی می‌روید، پلیسی را می‌بینید و مسیریابی فعال نباشد نمی‌توان از دو گزینه بالا استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران

حالا سوال اینجاست با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - انتشار این ویژگی‌ها آیا ویز همچنان ارزش نصب کردن را دارد؟ حتی با حضور این قابلیت، در ویز کاربران آزادی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - بیشتری دارند و می‌توانند خطرات، قیمت بنزین و حتی بسته شدن جاده‌ها را نیز برای بقیه گزارش کنند

جالب اینجاست بدانید گوگل در حالی قابلیت گزارش تله سرعت را می‌خواهد به اپلیکیشنش اضافه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - کند که ماه گذشته پلیس نیویورک از این کمپانی درخواست کرد تا نمایش ایست بازرسی در ویز را غیرفعال نماید. پلیس نیویورک این درخواست را به این دلیل مطرح کرد که چنین قابلیتی باعث می‌شود رانندگان آلوده به مشروبات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - الکلی و مواد مخدر با دیدن این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلاردشت استان مازندران - هشدار‌ها به روش‌های مختلف ایست بازرسی را دور بزنند.

پلیس نیویورک بر این عقیده است که این موضوع افراد را نسبت به عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تشویق می‌کند چرا که هر زمان بخواهند امکان دوری از ایست‌های بازرسی را خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone