🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28902.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

وقوع حوادث ناشی از شتاب گیری خارج از کنترل محصولات تسلا همزمان با معرفی نسل جدید شارژهای فوق سریع

تسلا از سومین نسل شارژرهای سریع خود موسوم به سوپرشارژر رونمایی کرد. سیستم جدید توانایی این را دارد تا در عرض تنها 5 دقیقه انرژی مورد نیاز 120 کیلومتر را تامین کند. همچنین این سیستم ...

تسلا از سومین نسل شارژرهای سریع خود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - موسوم به سوپرشارژر رونمایی کرد. سیستم جدید توانایی این را دارد تا در عرض تنها 5 دقیقه انرژی مورد نیاز 120 کیلومتر را تامین کند. همچنین این سیستم توانایی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - این را دارد تا به میزان 1600 کیلومتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - در هر ساعت باتری ها را شارژ کند.

نسل جدید سوپرشارژر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - V3 به طور کلی باز طراحی شده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - و از اجزای کاملا متفاوتی سود می برد. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - این نسل جدید با قدرت 1 مگاواتی می تواند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - هر خودرو را به طور جداگانه تا 250 کیلووات شارژ کند.

تسلا مدعی است به کمک این سیستم جدید، مدت زمان شارژ محصولات این شرکت به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان

تسلا برای دارندگان مدل 3 که نقش مدل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - تولید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - انبوه را برای این شرکت بازی می کند سیستم جدیدی با نام "On-Route" طراحی کرده است. این سیستم با سنجش دمای باتری ها، در صورت لزوم با گرم کردن باتری، آن ها را به دمای بهینه می رساند.

در حال حاضر سوپرشارژر V3 تنها برای مدل 3 در دسترس خواهد بود و مدل های دیگر نیز با دریافت یک آپدیت نرم افزاری توانایی استفاده از این شارژ جدید را بدست خواهند آورد.

در حال حاضر مدل بتا شارژر V3 در کالیفرنیا آمریکا در حال استفاده است. این سیستم در چهار ماهه آخر سال در سایت های شارژ اروپا و آسیا نیز قرار داده خواهد شد.

تسلا بیش از 12 هزار ایستگاه شارژ سریع در آمریکای شمالی دارد و طبق ادعای این شرکت قرار است تا انتهای سال جاری میلادی به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - بیش از 99 درصد جمعیت قاره اروپا نیز شارژ سریع عرضه کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان

در دیگر خبر مرتبط با شرکت تسلا یکی از مالکان تسلا مدل S در کشور چین، در نزدیکی یکی از ایستگاه های شارژ سریع تسلا با خودروی خود به درون - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - رودخانه رفته است. این مالک ادعا می کند که خودروی او به طور ناگهانی شتاب گرفته و به درون رودخانه رفته است. این مورد تنها یکی دیگر از دیگر ادعاهایی است که به تازگی در زمینه شتاب گیری ناخواسته در محصولات شرکت تسلا شنیده می شود.

مالک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - این خودرو در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری های محلی در باره این اتفاق می گوید

من سعی کردم با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - فشار دادن پدال ترمز خودرو را متوقف کنم اما خودرو به طور کامل از کنترل من خارج شد. من پس از رساندن فرزندانم به مدرسه قصد داشتم تا خودرو را شارژ کنم اما پیش از رسیدن به محل مذکور خودرو از کنترل خارج شده و با عبور از فنس ها به درون رودخانه سقوط کرد.

خوشبختانه هر دو سرنشین خودرو توانسته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - اند از خودرو خارج شوند. تسلا قرار است این مورد را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - بررسی کند. پیش از این محصولات تسلا به شتاب گیری ناگهانی و ناخواسته توسط برخی از مالکان خودرو متهم شده بودند.

تسلا محصولات خود را به گارد مخصوصی برای شتاب گیری ناخواسته مجهز کرده است اما به هر صورت هنوز مشخص - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - نیست که آیا استفاده ناصحیح مالکان باعث این اتفاقات در خصوص شتاب گیری بسیار سریع و ناخواسته محصولات تسلا می شود و یا به کلی مشکل از خود خودروهای تسلا است؟

باید منتظر بود و دید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - که داستان شتاب گیری ناخواسته محصولات تسلا به کجا ختم خواهد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاندیز استان خراسان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone