🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28900.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

لوازم جانبی گیمینگ ریزر با قیمت‌های اقتصادی معرفی شدند

برای حضور گسترده‌تر در بازار لوازم جانبی گیمینگ کمپانی ریزر از کیبورد، ماوس و هدست جدیدی رونمایی کرده که قیمت متعادل‌تری نسبت به دیگر محصولات این کمپانی دارند. در این میان، کیبورد گیمینگ BlackWidow چند ...

برای حضور گسترده‌تر در بازار لوازم جانبی گیمینگ کمپانی ریزر از کیبورد، ماوس و هدست جدیدی رونمایی کرده که قیمت متعادل‌تری نسبت به دیگر محصولات این کمپانی دارند.

در این میان، کیبورد گیمینگ BlackWidow چند ویژگی خود را از کیبورد ۱۷۰ دلاری BlackWidow Elite قرض گرفته که شامل امکان سفارشی سازی کلید‌ها و برنامه ریزی نحوه نمایش نور می‌شود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان

در ضمن زمانی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان - که شما از کیبورد خود روی کامپیوتر دیگری استفاده کنید‌، تنظیمات شخصی سازی شده کیبورد شما به لطف حافظه داخلی این محصول همچنان باقی خوهد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان - ماند. البته این مدل به خاطر قیمت ۱۲۰ دلاری خود، از دکمه مخصوص  کنترل مدیا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان - که در بالا سمت راست مدل الیت قرار دارد، بهره نخواهد برد.

در این میان ماوس ۵۰ دلاری Basilisk Essential دارای ۷ دکمه قابل تنظیم و شخصی سازی خواهد بود. در ضمن این ماوس با یک سنسور نوری با دقت ۶۴۰۰ نقطه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان - در هر اینچ همراه خواهد شد. جدا از این موارد، شما قادر به تنظیم نور ماوس نیز خواهید بود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان

در نهایت، ریزر هدست Kraken را به عنوان یک جایگزین ارزان‌تر برای نسل سوم هدست Kraken Pro V2 عرضه کرده است. این هدست شامل درایورهای بلندگوی ۵۰ میلی متری شده و از یک میکروفون - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان - قابل تنظیم همراه با دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا بهره می‌برد. هدست ذکر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان - شده دارای پوشش پلاستیکی ضخیم بوده و بالشتک‌های گوش آن نیز با ژل خنک کننده همراه شده‌اند. جدا از پی سی این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان - هدست با کنسول‌ها و گوشی‌های دارای جک هدفون - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیز سازگار خواهد بود. هدست Kraken با قیمتی ۸۰ دلاری در دسترس خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان

در کل به نظر می‌رسد ریزر قصد دارد با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کرمانشاه استان کردستان - عرضه محصولاتی با قیمت‌های اقتصادی‌تر، با برندهای دیگری مانند لاجیتک هم رقابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone