🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28909.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتای اندروید Q برای گوشی‌های سری پیکسل منتشر شد؛ آشنایی با برخی ویژگی‌ها

گوگل روز چهارشنبه اولین نسخه بتا اندروید کیو را منتشر کرد و حال به اطلاعات بیشتری از این سیستم عامل دسترسی داریم. در حال حاضر این نسخه برای گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال در ...

گوگل روز چهارشنبه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - اولین نسخه بتا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - اندروید کیو را منتشر کرد و حال به اطلاعات بیشتری از این سیستم عامل دسترسی داریم.

در حال حاضر این نسخه برای گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال در دسترس است. همچنین سازندگان اپ‌ها می‌توانند به کیت توسعه نرم‌افزار اندروید کیو از همین حالا دسترسی پیدا کنند.

آن‌طور که گوگل اعلام کرده، اندروید جدید از ویژگی‌های امنیتی بیشتری نسبت به گذشته بهره خواهد برد. ظاهرا باید منتظر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - توانایی بیشتر دوربین و هماهنگی بیشتر با گوشی‌های تاشو در این نسخه باشیم. جدا از این موارد، اندروید ۱۰ میزبان ویژگی‌های جدید دیگری هم خواهد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - بود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران
هماهنگی بیشتر با گوشی‌های تاشو از ویژگی‌های اصلی اندروید کیو خواهد بود.

آغاز به کار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - سریع‌تر اپلیکیشن‌ها

از زمان اندروید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - نوقا، با انتشار هر نسخه جدیدتر از سیستم‌عامل اندروید، باز کردن اپلیکیشن‌ها سریع‌تر از گذشته می‌شود. حال قرار است طی اندروید کیو، اپلیکیشن‌ها به محض باز کردن به طور کامل اجرا شوند. با استفاده از این نسخه، سازندگان اپ‌ها می‌توانند پروسه اجرای اپ‌ها - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - را زودتر آغاز کنند که نتیجه آن دسترسی سریع‌تر کاربران به برنامه‌ها - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - خواهد بود.

دسترسی سریع‌تر به تنظیمات گوشی

دیگر نیاز نخواهد بود تا برای رفتن به بخش تنظیمات، اپلکیشنی را ترک کنید. بر اساس اپلیکیشنی که شما در آن قرار دارید، این پنل گزینه‌های به‌خصوصی را شامل می‌شود و شما به تنظیمات خاصی دسترسی خواهید داشت. مثلا، هنگام استفاده از گوگل کروم به تنظیمات اتصال مانند حالت هواپیما، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - دیتا و وای‌فای دسترسی خواهید داشت.

کنترل بیشتر در به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران

در این نسخه شما با گزینه‌های بیشتری برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی طرف خواهید بود. جدا از سلب اجازه اشتراک گذاری موقعیت خود، می‌توانید گزینه‌هایی مانند دادن اجازه هنگام استفاده از اپ، هنگام حضور اپ در پس زمینه یا برای همیشه را بدهید.

امکان تنظیم میزان کارایی وای‌فای

در اندروید ۱۰ می‌توانید کیفیت اتصال خود به وای‌فای را مشخص کنید. این قابلیت در انجام بازی‌ها و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - تماس‌های صوتی تاثیر گذار خواهد بود.

امنیت بیشتر برای اپ‌ها

اندروید کیو از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - گزینه‌های بیشتری برای تایید هویت کاربر مانند Face ID استفاده خواهد کرد. همچنین امنیت لایه انتقال در این نسخه از سیستم عامل به TLS 1.3 - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - خواهد رسید که در آن صورت گرفتن یک اتصال امن ۴۰ درصد سریع‌تر از نسخه قبلی خواهد بود.

یادآوری برای به‌روزرسانی

هنگامی که اپلیکیشنی را نصب کنید که از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید پشتیبانی کند، اندروید کیو به شما هشدار خواهد داد. در همین راستا قرار است طی تابستان پشتیبانی ۶۴ بیتی به تمام اپلیکیشن‌های گوگل پلی اضافه شود.

عمق مکانیکی

بسیاری از گوشی‌های هوشمند از یک حالت پرتره بهره می‌برند که با استفاده آن می‌توان پس زمینه عکس را محو کرد. تکنولوژی عمق مکانیکی این امکان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - را فراهم می‌کند تا بعد از گرفته شدن تصویر هم بتوان چنین تغییری را در تصاویر به وجود آورد. قرار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - است این ویژگی در اختیار سازندگان اپلیکیشن‌ها نیز قرار بگیرد.

اندروید کیو از ویژگی‌های دیگر مانند HDR10 پلاس نیز بهره خواهد برد. گوگل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سوادکوه استان مازندران - اعلام کرده است که طی ۱۷ اردیبهشت ماه باید منتظر اطلاعات جدیدی از اندروید 10باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone