🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28904.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2019 مشخص شد

اپل اعلام کرد کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود را از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ خرداد برگزار خواهد کرد. در رویداد WWDC 2019 مانند سال‌های گذشته باید توقع معرفی نسخه جدید سیستم عامل iOS و سیستم‌عامل ...

اپل اعلام کرد کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود را از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ خرداد برگزار خواهد کرد. در رویداد WWDC 2019 مانند سال‌های گذشته باید توقع معرفی نسخه جدید سیستم عامل iOS و سیستم‌عامل مک را داشته باشیم.

شعار اپل برای رویداد امسال «کد بنویسید، دیگران را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - شگفت زده کنید» است و همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، اپل یک طرح گرافیکی نیز برای این شعار آماده کرده که در آن ذهن یک ربات از محصولات اپل منفجر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - شده است.

به نظر می‌رسد بخش زیادی از تمرکز این مراسم روی iOS 13 خواهد بود که انتظار می‌رود تغییرات بیشتری را در رابط کاربری آیپد‌ و آیفون‌ها ایجاد کند. در همین راستا شنیده می‌شود اپل در حال کار روی رابط کاربری Springboard خود است که شاید در این نسخه از iOS باید منتظر آن باشیم.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان
پوستر رویداد سال گذشته

همچنین به نظر باید منتظر پیشرفت‌های دیگری هم در iOS را داشته باشیم که بسیار امیدوار کننده به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - نظر می‌رسد. در حال حاضر آیپد پرو از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد که به خاطر کمبودهای نرم‌افزاری بدون استفاده باقی مانده و از چند کاربر همزمان پشتیبانی نمی‌کند. در ضمن، محدودیت‌های زیادی در مورد اتصال دستگاه‌هایی با خروجی USB به آیپد پرو وجود دارند که انتظار می‌رود با انتشار iOS 13 همه آن‌ها رفع شوند.

اما ظاهرا بزرگترین چیزی که در رویداد WWDC 2019 به آن پرداخته خواهد شد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - این موضوع - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - خواهد بود که چگونه اپل قصد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - دارد سیستم‌عامل‌های iOS و macOS را بیشتر از گذشته به همدیگر نزدیک کرده و برنامه‌های‌ آیپد (و شاید آیفون) را روی سیستم عامل مک اجرا کند. این اتفاق پیش از این تنها برای تعداد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - محدودی از اپلیکیشن‌ها رخ داده بود و باید منتظر گسترده‌تر شدن آن طی سال جاری میلادی باشیم.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، رویداد WWDC طی ۱۳ الی ۱۷ خرداد برگزار خواهد شد. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - انتظار می‌رود در جریان دیگر رویداد اپل در روز ۵ فروردین که محوریت آن سرویس‌های Apple TV است، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۱۹ اپل باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone