🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23078.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

با کربن 1 آشنا شوید؛ گوشی سبک وزن با بدنه فیبر کربن

شرکت تازه تأسیس آلمانی «کربن موبایل» (Carbon Mobile) از اولین گوشی خود با نام کربن 1 مارک 2 (Carbon 1 Mk II) رونمایی کرد. این گوشی فوق سبک از فیبر کربن ساخته شده و علیرغم ...

شرکت تازه تأسیس آلمانی «کربن موبایل» (Carbon Mobile) از اولین گوشی خود با نام کربن 1 مارک 2 (Carbon 1 Mk - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - II) رونمایی کرد. این گوشی فوق سبک از فیبر کربن ساخته شده و علیرغم سخت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - افزار میان رده، با قیمت پرچمدار به فروش می رسد.

کربن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - 1 مارک 2 همانطور که از نامش هم می توان حدس زد، از فیبر کربن ساخته شده و تمرکز اصلی در آن روی وزن کم بوده است. این محصول فوق سبک و جمع - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - و جور - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - ضخامتی برابر با 6.3 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - میلیمتر داشته و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - 125 گرم وزن دارد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی

گوشی مورد بحث از نمایشگر 6 اینچی AMOLED با حاشیه نسبتاً زیاد در بالا و پایین بهره می برد که توسط گوریلا گلس 6 محافظت می شود. قلب تپنده آن چیپست مدیاتک P90 بوده و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آنرا همراهی می کنند. ماژول افقی دوربین دو سنسور 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است و دوربین سلفی نیز عکس هایی با رزولوشن 20 مگاپیکسل می اندازد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی

کربن 1 مارک 2 از باتری 3050 میلی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - آمپر ساعتی بهره می برد و با سیستم عامل اندروید 10 به دست خریدار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - می رسد. طراحی شاسی این گوشی از نوع یکپارچه (مونوکوک) بوده و با در نظر گرفتن تعمیرپذیری بالا ساخته شده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی

فیبر کربن علاوه بر وزن فوق العاده کم، عایق کننده فوق العاده خوبی هم هست که البته این ویژگی اصلاً برای گوشی ها که به آنتن دهی قوی نیاز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - دارند، مناسب نیست. سازنده برای رفع این مشکل از مواد کامپوزیت مخصوصی با نام - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - اختصاری HyRECM در بخش هایی از آنتن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - ها استفاده کرده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی

عایق کنندگی بالای فیبر کربن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - مشکل دیگری به دنبال دارد و آن جلوگیری از پراکندگی گرماست. سازنده برای رفع این مشکل نیز با استفاده از مواد مخصوص، گرما را از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی - قسمت های مهم گوشی مثل چیپست دور کرده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر فراهان استان مرکزی

کربن 1 مارک 2 با قیمت 867 دلار فعلاً فقط در آلمان، اتریش و سوئیس روانه بازار خواهد شد. این قیمت با توجه به امکاناتی که گوشی مذکور ارائه می دهد، بسیار بالاست. شاید تنها نقطه قوت کربن 1 برخورداری از فیبر کربن باشد که البته باز هم نمی تواند به تنهایی کاربران را به خرید این محصول مجاب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone