🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39875.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بعد از چندین اتهام آزار جنسی، شروین پیشه ور به صورت موقت هایپرلوپ وان را ترک می کند

شروین پیشه ور، سرمایه گذار خطرپذیر ایرانی تبار، بعد از اتهاماتی که به خاطر آزارهای جنسی به وی وارد شد تصمیم به ترک موقت دو شرکت Sherpa Capital و Virgin Hyperloop One گرفته تا به ...

شروین پیشه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ور، سرمایه گذار خطرپذیر ایرانی تبار، بعد از اتهاماتی که به خاطر آزارهای جنسی به وی وارد شد تصمیم به ترک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موقت دو شرکت Sherpa Capital و Virgin Hyperloop One گرفته تا به گفته خودش، روی پرونده ای که ماه گذشته علیه یکی از گروه های تحقیقاتی سیاسی رقیب تشکیل داد متمرکز باشد. پیشه ور می گوید این تصمیم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را از آن جهت گرفته تا از بروز هرگونه تاثیر منفی در کار خود در این دو کمپانی جلوگیری کنند.

نشریه فوربز در گزارش خود، گزارش پلیس را ضمیمه کرده که با جزییات فراوان، انگشت اتهام را به سمت پیشه ور دراز - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می کنند

پیشه ور در بیانیه اخیر خود، نسبت به «شناسایی کسی که گزارش شیادانه پلیس را جعل کرده و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مسئولیت انتشار شایعات دروغین درباره من را برعهده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دارد» ابراز امیدواری کرده است. اما این تنها اتهام پیشه ور نیست و خبرگزاری بلومبرگ می گوید که پیشه ور حداقل 5 زن را مورد آزار جنسی قرار داده و از قدرت خود به عنوان سرمایه گذار در کمپانی هایی مانند اوبر سو استفاده کرده است.

در حال حاضر و پس از انتشار این گزارش ها، دو سناتور دموکرات آمریکایی، پولی که از پیشه ور دریافت کرده بودند را به خیریه بخشیده اند و گفته می شود که اعضای هیئت مدیره هایپرلوپ وان در حال فشار آوردن به وی برای کناره گیری از مقام خود در این کمپانی هستند. با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این همه، سرمایه گذار ایرانی تبار مورد اشاره می گوید که غیبت موقتش از دو کمپانی، تصمیمی بوده که خود اتخاذ و پیشنهاد کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشکان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** لباسشویی پاکشوما TFB - 86402 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone