🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39879.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نخستین موبایل های مبتنی بر فناوری 5G هوآوی سال ۲۰۱۹ از راه می رسند

از صحبت های تازه «یو چنگ دانگ» (Yu Chengdong) به عنوان مدیران ارشد واحد محصولات تجاری کمپانی هوآوی چنین بر می آید که این شرکت نمی تواند تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۱۹ موبایل ...

از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صحبت های تازه «یو چنگ دانگ» (Yu Chengdong) به عنوان مدیران ارشد واحد محصولات تجاری کمپانی هوآوی چنین بر می آید که این شرکت نمی تواند تا پیش از نیمه دوم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال ۲۰۱۹ موبایل هایی مبتنی بر فناوری 5G را روانه بازار سازد.

این در حالی است که در گذشته مقامات هوآوی پیش بینی کرده بودند که نخستین سری از چنین محصولاتی اواخر سال ۲۰۱۸ از راه برسند. طبق گفته این مدیر ارشد، فناوری مذکور قرار است توسط چیپست اختصاصی هوآوی به محصولات آینده وارد شود. ضمن این که تا آن تاریخ چیپ اختصاصی هوش مصنوعی نیز به طور کامل در چیپست های تولید یکپارچه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

سال ۲۰۱۹ همان سالی است که بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار باور دارند پوشش شبکه های 5G توسط اپراتورهای عمده موبایل برقرار خواهد شد. به نظر می - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رسد این زمانبندی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نسبت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به پیش بینی های قبلی از صحت بیشتری برخوردار باشد، به خصوص که بالاخره ائتلافی متشکل از کوالکام، ZTE و اپراتور چاینا موبایل توانستند در ماه گذشته میلادی نخستین سیستم رادیوی جدید 5G را طراحی و با موفقیت تست نمایند.

لازم به ذکر است که چاینا موبایل یکی از بزرگترین اپراتورهای موبایل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در کشور چین است و احتمال زیادی وجود دارد که این شرکت بتواند نخستین شبکه سراسری 5G دنیا را در چین راه اندازی کند. بنابراین هوآوی می بایست از همین حالا خود را برای آن روز آماده سازد و بهتر آن است که این مهم با سخت افزار اختصاصی این شرکت حاصل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone