🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39878.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کیبورد اندرویدی AI.type اطلاعات شخصی 31 میلیون کاربر را فاش کرد

گزارشی که امروز توسط مرکز امنیتی Kromtech منتشر شده از فاش شدن اطلاعات شخصی 31,293,959 کاربر کیبورد AI.type در اینترنت حکایت می کند. به لطف امنیت بسیار ضعیف سرورهای این اپ که فاقد رمز عبور برای ...

گزارشی که امروز توسط مرکز امنیتی Kromtech منتشر شده از فاش شدن اطلاعات شخصی 31,293,959 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - کاربر کیبورد AI.type در اینترنت حکایت می کند. به لطف امنیت بسیار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - ضعیف سرورهای این اپ که فاقد رمز عبور برای محافظت بوده، 577 گیگابایت از اطلاعات خصوصی کاربران حالا در معرض چشم هکرها قرار گرفته است.

اپلیکیشن کیبورد AI.type سال 2010 در پلی استور منتشر شد و از آن زمان تا کنون بیش از 40 میلیون بار دانلود شده است. مطابق این گزارش، اطلاعات شخصی فاش شده شامل مدل موبایل کاربران، شماره IMEI، اپراتور همراه، نام صاحب دیوایس، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - رزولوشن نمایشگر، تعداد پیامک ها و اطلاعات مربوط به حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی مثل تاریخ تولد و آدرس ایمیل و تصاویر و موارد دیگر بوده است.

همچنین در میان اطلاعات فاش شده، فهرست اپلیکیشن هایی که توسط کاربران دانلود شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - هم به چشم می خورد. کیبورد AI.type دو نسخه رایگان و پولی دارد که در نسخه اول اطلاعات شخصی بیشتری برای فروش به نهادهای تبلیغاتی جمع آوری می شود.

سازنده AI.type ادعا می کند که حریم خصوصی کاربر، محور تمرکز اوست و تمام چیزهایی که با این کیبورد می نویسید به طور کامل رمزنگاری می شود. با این وجود، تحقیقات ZD.Net خلاف این موضوع - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - را اثبات می کند. ZD.Net شواهدی یافته که تمام نوشته های کاربران با AI.type در سرورهای کمپانی ذخیره و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - نگهداری می شود.

حالا که اطلاعات شخصی کاربران به طور کامل فاش شده، دیگر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - نمی توان اقدامی برای آن انجام داد. اما اگر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - جزو افراد خوش شانسی هستید که تا به حال AI.type را نصب نکرده اند، بهتر است که در مورد عدم استفاده از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - این کیبورد به دیگران هشدار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر محمودآباد استان مازندران - بدهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone