🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39880.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تصاویری از نخستین نمایشگر موبایل الهام گرفته از آیفون X

تقلید از محصولات کمپانی اپل در میان چینی ها چندان غیر مرسوم نیست. در تازه ترین مورد تصاویری از پنل نمایشگر موبایلی متعلق به برند BOE در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که شباهت بسیاری ...

تقلید از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محصولات کمپانی اپل در میان چینی ها چندان غیر مرسوم نیست. در تازه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ترین مورد تصاویری از پنل نمایشگر موبایلی متعلق به برند BOE در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که شباهت بسیاری با آیفون X دارد.

ابعاد این نمایشگر ۶.۱۸ اینچ بوده و بر مبنای تکنولوژی OLED به تولید رسیده است. هنوز نمی دانیم که آیا این قطعه سخت افزاری قرار است روی یک موبایل هوشمند نصب شود، یا تنها برای نشان دادن توانایی های فنی و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تکنولوژیکی کمپانی سازنده به نمایش گذاشته شده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

BOE یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده نمایشگر در چین به حساب می آید. این شرکت در چند سال گذشته تلاش بسیاری به خرج داده تا در بازار نمایشگرهای AMOLED به طور مستقیم با سامسونگ وارد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رقابت شود. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که پنل حاضر در تصویر در آینده نه چندان دور روی یک موبایل چینی مورد استفاده قرار بگیرد.

طبق ادعای منبع انتشار تصاویر، پنل تولیدی BOE از رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۹۹۲ پیکسل (2K) برخوردار بوده و روشنایی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آن برابر با ۳۹۰ نیت است. این رقم در مقایسه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با روشنایی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۴۷۷ نیت گلکسی S8 سامسونگ به مقدار فاحشی کمتر است. تراکم پیکسل نمایشگر مورد بحث نیز ۵۳۷ پیکسل در هر اینچ است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

برای مقایسه بد نیست یادآور شویم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که پنل OLED به کار رفته در آیفون X - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از رزولوشن ۱۱۴۵ × ۲۴۳۶ پیکسل و تراکم ۴۵۸ppi برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone