تعمیرات یخچال فیلور در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24071.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

قطعی سیستم های گمرکی آمریکا باعث تأخیر در پذیرش مسافران خارجی شد

مسافران بین‌المللی در فرودگاه‌های مختلف آمریکا به خاطر قطعی سراسری و از دسترس خارج شدن کامپیوترهای سیستم های گمرکی و حفاظت مرزی (CBP) در این کشور، با مشکلاتی در پروسه پذیرش مواجه شدند. در پی ...

مسافران بین‌المللی در فرودگاه‌های مختلف آمریکا به خاطر قطعی سراسری و از دسترس خارج شدن کامپیوترهای سیستم های گمرکی و حفاظت مرزی (CBP) در این کشور، با مشکلاتی در پروسه پذیرش - تعمیرات یخچال فیلور در شهر محمودآباد استان مازندران - مواجه شدند.

در پی این قطعی فرودگاه‌هایی مثل JFK ،LAX ،SFO ،PHL - تعمیرات یخچال فیلور در شهر محمودآباد استان مازندران - و... تأخیر در پروازها را تأیید کردند. یکی از مقامات CBP هم در بیانیه‌ای این موضوع را تأیید و اعلام کرده که آن‌ها در حال کار روی این مشکل هستند تا هرچه زودتر با رعایت مسائل حفاظتی و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر محمودآباد استان مازندران - امنیتی پروسه پذیرش - تعمیرات یخچال فیلور در شهر محمودآباد استان مازندران - مسافران را به انجام برسانند.

چند ساعت بعد از شروع این قطعی، CBP در توییتی اعلام کرد که سیستم‌ها در حال بازگشت به وضعیت آنلاین هستند و فعلا به نظر نمی‌رسد که مشکلات به وجود آمده ناشی از حملات بدافزاری بوده باشد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر محمودآباد استان مازندران

مسافران - تعمیرات یخچال فیلور در شهر محمودآباد استان مازندران - فرودگاه‌های سراسر آمریکا هم در توییتر ویدیوها و تصاویری از صف‌های طولانی گیت‌ها به اشتراک گذاشتند که روند آهسته رسیدگی به کار مسافران را نشان می‌داد. با این حال گزارشاتی از فرودگاه‌های مختلف مثل فرودگاه بین‌المللی سیاتل-تاکوما و فرودگاه LAX لوس آنجلس دریافت شده که نشان می‌دهد سیستم های گمرکی آن‌ها به وضعیت عادی بازگشته است.

هنوز CBP اعلامیه رسمی در این باره منتشر نکرده و مشخص نیست که دقیقا چه عاملی باعث این قطعی سراسری در سیستم های گمرکی آمریکا شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone