🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28113.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

همکاری اسنپ با شهرداری برای دوره‌های آموزشی رانندگان

دوره‌های آموزشی سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ با همکاری شهرداری منطقه ۶ در فضای پارک آموزش ترافیک شیخ بهایی برگزار می‌شود. در واقع کاربران راننده این سامانه طی دو دوره، یکی پیش از آغاز فعالیت و دیگری ...

دوره‌های آموزشی سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ با همکاری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - شهرداری منطقه ۶ در فضای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - پارک آموزش ترافیک شیخ بهایی برگزار می‌شود. در واقع کاربران راننده این سامانه طی دو دوره، یکی پیش از آغاز فعالیت و دیگری در صورت نیاز در حین فعالیت، آموزش می‌بینند.

در همکاری اسنپ با شهرداری منطقه ۶، دوره‌ آموزشی ویژه کاربرانی برگزار می‌شود که حساب کاربری آنها بعد از گزارش مسافر به دلایل مختلف مسدود شده و نیاز به آموزش مجدد دارند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، در سیستم این سامانه هوشمند حمل و نقل مسافران نقش کارشناسان کنترل کیفی را ایفا می‌کنند و با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - امتیازدهی به رانندگان و ارسال نظر از طریق اپلیکیشن، در ارتقا استانداردهای کیفی سفرها بسیار موثر هستند.

به طوری که بر اساس انتقاد مسافران، حساب کاربری رانندگانی که مشکلات آنها به وسیله آموزش قابل رفع - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - باشد، تا زمان گذراندن آموزش مجدد مسدود می‌شود. اگر شما هم یکی از کاربران مسافر اسنپ هستید می‌توانید با مراجعه به صفحه «لطفا، کارشناس کنترل کیفی اسنپ باشید» نظرات خود را در مورد ناوگان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - اسنپ بیان کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان

اینطور که اسنپ می‌گوید در دوره آموزشی اسنپ موضوعات متنوعی از نکات فنی استفاده از اپلیکیشن تا فنون ارتباطی راننده با مسافر آموزش داده می‌شود. برای این دوره  محتوای آموزشی جامعی در نظر گرفته شده و برگزاری آن اثربخشی بالایی در بهبود عملکرد کاربران راننده این سامانه داشته است. طبق آمار واحد عملیات اسنپ، بخش عمده‌ای از مشکلات رانندگانی که به هر دلیلی غیرفعال می‌شوند بعد از گذراندن دوره آموزشی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - ۹۰‌دقیقه‌ای برطرف می‌شود.

از آنجایی که خدمات - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - حمل‌ونقلی اسنپ در سراسر ایران عرضه می‌شود، دوره‌های آموزشی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - ویژه رانندگان در دفاتر هر شهر به صورت مجزا و مداوم برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone