🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22961.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

انفجار پروتوتایپ فضاپیمای استارشیپ حین آزمایش فشار [تماشا کنید]

پروتوتایپ فضاپیمای استارشیپ طی آزمایشی در تگزاس منفجر شد تا اسپیس ایکس دومین تست این سیستم را هم با شکست پشت سر بگذارد. اسپیس ایکس اوایل هفته گذشته پروتوتایپ استارشیپ SN1 را برای آزمایش فشار نیتروژن ...

پروتوتایپ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان - فضاپیمای استارشیپ طی آزمایشی در تگزاس منفجر شد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان - تا اسپیس ایکس دومین تست این سیستم را هم با شکست پشت سر بگذارد.

اسپیس ایکس اوایل هفته گذشته پروتوتایپ استارشیپ SN1 را برای آزمایش فشار نیتروژن مایع به «بوکا چیا» در تگزاس منتقل کرده بود اما استارشیپ در این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان - تست ناکام مانده و منفجر شد. این دومین باری است که فضاپیمای اسپیس ایکس از تست فشار سربلند بیرون نمی آید.

استارشیپ SN1 بستری آزمایشی برای توسعه فضاپیمای اصلی استارشیپ و راکت پر قدرت سوپر هوی است که قرار است سفر به اعماق فضا و از جمله مریخ را برای انسان میسر سازد.

SN1 که به یک سیلوی براق ضد زنگ بی شباهت نیست، نخستین سری از طرح های آزمایشی اسپیس ایکس برای توسعه سیستم نهایی فضاپیمای استارشیپ محسوب می شود. ایلان ماسک، مدیرعامل کمپانی در واکنش به شکست های SN1 تایید کرده که برای رسیدن به هدف نهایی به تعداد زیادی از این پلتفرم های آزمایشی نیاز دارند:

در ساخت هر کدام از SN1 ها بهبودهای اندکی ایجاد می شوند و حداقل پس از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان - رسیدن به SN20 سراغ استارشیپ v1.0 می رویم.

«ماسک» مهر ماه امسال حین رونمایی از نمونه آزمایشی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان - استارشیپ قول داد این فضاپیما خیلی زود و در مدت زمان شش ماه به مدار زمین رفته و سال آینده اولین گروه از سرنشینان را به فضا حمل کند. استارشیپ توسط راکتی به نام «سوپر هوی» روانه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان - فضا می شود که ۶۸ متر طول و ۹ متر قطر دارد. سوپر هوی پس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان - از رساندن استارشیپ به مدار به زمین باز خواهد گشت.

ماسک همچنین وعده داده که فضاپیمای استارشیپ را تا اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی روی سطح ماه فرود می آورد و یک یا دو سال بعد از آن نیز انسان را با خود به سطح قمر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان - زمین می رساند.

- تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آزادشهر استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone