تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40408.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

راه اندازی ناوگان تاکسی های بدون راننده شرکت GM در سال ۲۰۱۹

کمپانی GM اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ سرویس اشتراک خودرویی همانند اوبر را با ناوگانی از اتوموبیل های خودران راه اندازی نمایند. بدین ترتیب GM می تواند از رقیب اصلی خورد فورد چند ...

کمپانی GM اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ سرویس اشتراک خودرویی همانند اوبر را با ناوگانی از اتوموبیل های خودران راه اندازی نمایند. بدین ترتیب GM می تواند از رقیب اصلی خورد فورد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - چند قدم جلوتر بیوفتد.

این خبر را یکی از مقامات ارشد کمپانی و در جریان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دیدار با سرمایه گذاران اعلام نموده و وعده داده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که تاکسی های بدون راننده GM تجربه ای عالی از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مسافرت درون شهری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را برای سرنشینان خود فراهم آورند.

لازم به ذکر است که چندی پیش این شرکت به خبرنگاران اجازه داده بود که سوار بر خودروهای تست «Chevy Bolts» در شهر سانفرانسیسکو به گشت و گذار بپردازند و از قابلیت های آنها مطلع شوند. خبرنگاران نیز اذعان داشتند که هوش مصنوعی خودروهای مذکور به خوبی از پس موقعیت های مختلف بر می آید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

به نظر می رسد در ماه های اخیر کمپانی های فعال در زمینه اتوموبیل های خودران برنامه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های خود را برای تکمیل این پروژه ها تسریع بخشیده اند، چرا که مرحله توسعه و تست بیشتر سامانه ها در حال تکمیل است و هر شرکتی زودتر بتواند کارها را نهایی و محصول خود را آماده عرضه نماید، می تواند سهم خوبی از بازار را از آن خود نماید. لازم به یادآوری است که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مینی ون های بدون راننده Waymo از همین حالا حرکت خود در خیابان ها و جاده های ایالت آریزونا را آغاز نموده اند.

گرچه زیرمجموعه آلفابت زودتر از بقیه وارد این حوزه شده و تکنولوژی های پیشرفته تری را نسبت به سایر رقبا در اختیار دارد،‌ اما شرکت GM نیز توانسته با خریداری چندین استارت آپ مختلف از جمله Strobe (مبتکر سنسورهای LIDAR)  به سرعت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خود را وارد رقابت اصلی نماید.

کمپانی آمریکایی هنوز مشخص نکرده که کدام شهرها میزبان خودروهای Chevy - تعمیرات یخچال یخساران در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Bolts بدون راننده خواهند بود، اما به احتمال زیاد سان فرانسیسکو یکی از گزینه های اصلی به شمار می آید، این شهر جایی است که تاکسی های رباتیک GM همین حالا نیز در حال گذراندن مراحل نهایی تست های خود هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone