تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30162.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

با این هتل سیار خودران به آینده سفر کنید

ظهور شرکت اوبر و موفقیت سرویس‌های تازه این شرکت بر بستر تکنولوژی موجب شده که موج جدیدی بوجود آید. بر این اساس بسیاری از ایده پردارزان سعی می‌کنند که راه حل‌های جدیدی بکار ببرند و ...

ظهور شرکت اوبر و موفقیت سرویس‌های تازه این شرکت بر بستر تکنولوژی موجب شده که موج جدیدی بوجود آید. بر این اساس بسیاری از ایده پردارزان سعی می‌کنند که راه حل‌های جدیدی بکار ببرند و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - سعی کنند با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - تکنولوژی بسیاری از مشکلات روزمره‌ی انسان را حل کنند.

در این میان، سرویس‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - نوآورانه‌ی تازه‌ای توسط ایده‌پردازان خلاق ساخته می‌شوند که تا به حال نمونه‌ی مشابهی برای آنها وجود نداشته است. هتل سیار خودران می‌تواند یکی از همین نمونه‌ها باشد.

به تازگی طرح مفهومی جدیدی که Autonomous Travel Suite یا سوئیت مسافرتی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - خودران نام دارد توسط استیو لی و شرکت‌ طراحی وی Aprilli Design Studio ثبت شده است. این طرح که سعی دارد سیستم هدایت خودران اتومبیل را با خدمات هتل ترکیب سازد، موفق شده جایزه‌های زیادی کسب کند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان

ایده اصلی هتل خودران بسیار ساده است. تصور کنید که قصد دارید که زمانی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - را در کشور دیگری سپری کنید و نیاز دارید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - که به شهرهای مختلف سفر کنید. بدین صورت بجای آنکه مجبور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - شوید چند بار هتل عوض کنید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - و سرویس‌های مختلفی برای سفرتان استفاده کنید تنها لازم است چند روز این سوئیت هتل سیار خودران را کرایه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - کنید.

طرح مفهومی مطرح شده در واقع با نامش تعریف می‌شود و به یک ماشین خودران با اتاقک بسیار بزرگی اختصاص دارد. در واقع کافیست یک سوئیت لوکس را در نظر بگیرید و به آن چهار چرخ به همراه سیستم هدایت خودران اضافه نماید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان

البته باید در نظر داشت که این سیستم هنوز به طور کامل طراحی یا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - ساخته نشده است و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - در حد ایده یا طرحی مفهومی است اما طراح این وسیله، به خوبی جزئیات لازم و موردنیاز این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - هتل سیار را در نظر گرفته تا محصول منحصر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - بفردی طراحی کند.

مسلماً در آینده‌ای نزدیک که تکنولوژی ماشین خودران همه گیر شود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - و شهر‌های زیادی به این پدیده مجهز شوند، شاهد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کامیاران استان کردستان - کرایه کردن هتل خودران خواهیم بود که سفرهای طولانی چندین ساعته را آسانتر و قابل تحملتر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone