🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35676.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی اوپو از هدست های بیسیم مبتنی بر چیپست کوالکام

اوپو به تازگی از هدست بیسیم O-Free رونمایی کرده که به طور ویژه برای گوشی فایند اکس این کمپانی طراحی شده، هدستی که از چیپست های ویژه کوالکام بهره می برد. O-Free بر اساس چیپست به ...

اوپو به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نکا استان مازندران - تازگی از هدست بیسیم O-Free رونمایی کرده که به طور ویژه برای گوشی فایند اکس این کمپانی طراحی شده، هدستی که از چیپست های ویژه کوالکام بهره می برد.

O-Free بر اساس چیپست به تازگی معرفی شده کوالکام، یعنی QCC3026 ساخته شده. هدف از ارائه این چیپست این است که ساخت هدست های بیسیم واقعی ارزان قیمت را برای سازندگان راحت تر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نکا استان مازندران - نماید. البته کوالکام یک چیپست گران قیمت تر سری QCC5100 را نیز در رویداد CES پیشین معرفی کرده بود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نکا استان مازندران

O-Free همچنین از فناوری TrueWireless Stereo کوالکام بهره می برد که بر اساس آن اتصال و مصرف - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نکا استان مازندران - انرژی به شیوه بهتری مدیریت می شود. به گفته اوپو این هدست می تواند با یک بار شارژ تا 4 ساعت موسیقی پخش کند، در حالی که داک شارژ آن نیز امکان شارژ اضافه تا 3 بار را فراهم می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نکا استان مازندران - کند؛ این میزان شارژ دهی (در کل 16 ساعت) نسبت به ایرپاد اپل با 29 ساعت شارژدهی کلی بسیار کمتر است. همچنین در مقایسه با هدست اپل، O-Free بیشتر به داخل گوشی فرو می رود.

اوپو رنگ های آبی و قرمز را برای O-Free در نظر گرفته؛ رنگ هایی مشابه با گوشی فایند اکس. قیمت در نظر گرفته شده برای این هدست معادل با 106 دلار آمریکا است و از ماه آگوست (مرداد تا شهریور) روانه بازار چین خواهد شد. البته کاربرانی که نسخه لامبورگینی فایند اکس را خریداری کرده اند، O-Free را به رایگان دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone