🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35672.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

دستیار گوگل حالا برای رزرو کردن رستوران‌ها تماس تلفنی می‌گیرد

یکی از جالب‌ترین و البته عجیب‌ترین لحظات مراسم Google I/O 2018 زمانی بود که این شرکت دموی Google Duplex را نمایش داد. مشاهده کردیم که دستیار گوگل چطور با یک فروشگاه یا کسب و کار ...

یکی از جالب‌ترین و البته عجیب‌ترین لحظات مراسم Google I/O 2018 زمانی بود که این شرکت دموی Google Duplex را نمایش داد. مشاهده کردیم که دستیار گوگل چطور با یک فروشگاه یا کسب و کار تماس می‌گیرد و زمانی رزرو می‌کند. حتی برای طبیعی جلوه دادن همه چیز، اصواتی مثل «اوهوم» به دیالوگ‌های دستیار گوگل اضافه شده.

حالا یک دموی جدید منتشر شده که دستیار گوگل خودش را کاملا معرفی می‌کند.

دموی گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - عده‌ای را هم نگران کرد. آیا شما نباید بدانید که در حال صحبت کردن با یک روبات هستید و نه یک انسان؟ گوگل می‌گوید که تماس‌های Duplex شامل یک اخطار به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - طرف مقابل خواهد شد که بداند با چه کسی گفتگو می‌کند. در این ویدیو، مکالمه با این جمله آغاز می‌شود: «سلام. من دستیار گوگل هستم که تماس می‌گیرم.»

کافی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - است به دستیار گوگل همه اطلاعات لازم را بدهید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - تا تماس را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - انجام دهد. مثلا چه رستورانی در چه ساعتی و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - برای چند نفر. سپس همه اطلاعات لازم جمع آوری می‌شود و اگر امکان رزرو کردن بود، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - تماس Duplex انجام می‌گیرد.

در حالت دمو و البته ویدیو، چنین قابلیتی بسیار جالب به نظر می‌رسد ولی در حالت طبیعی باید دید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - که چنین شرایطی همچنان برقرار هست یا خیر. اواخر تابستان امسال به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - صورت محدود تست این ویژگی آغاز خواهد شد ولی مدت زمانی طولانی تا عرضه کامل آن باقی مانده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone