🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33313.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک ها از برتری قابل ملاحظه کارایی آیفون XS بر گوشی های اندرویدی می گویند

اپل A12 بایونیک اولین چیپست 7 نانومتری دنیا را در گوشی های آیفون XS و XS Max به کار بُرد. مقایسه بنچمارک هایی که بین آیفون بهره مند از این چیپست با گوشی های دیگر ...

اپل A12 بایونیک اولین چیپست 7 نانومتری دنیا را در گوشی های آیفون XS و XS Max به کار بُرد. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - مقایسه بنچمارک هایی که بین آیفون بهره مند از این چیپست با گوشی های دیگر انجام شده است خبر از برتری کارایی قابل توجه نسبت به آیفون های قدیمی تر و سایر رقبای اندرویدی می دهد.

اپل ادعا کرده که چیپ جدید در مقایسه با A11 بایونیک  که در آیفون 10 تعبیه شده بود 15 درصد کارایی بیشتری و در عین حال 50 درصد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - گرافیک برتری را ارائه می دهد. در برخی از بنچمارک ها افزایش کارایی نسبت به آیفون های قدیمی تر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - قابل توجه بوده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان

در ادامه آیفون با گوشی های اندرویدی مقایسه شده. در دیتای چیپست های گوشی های اندرویدی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - فعلاً پیشرفته ترین فرایند معماری، 10 نانومتری است. البته هواوی در هفته های آتی از گوشی های سری میت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - 20 با چیپست های 7 نانومتری کایرین 980 رونمایی خواهد کرد و به این ترتیب اندرویدی ها را نیز به دنیای 7 نانومتری می آورد.

در این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - آزمایش ها برترین گوشی های اندرویدی به امتیازی در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - حد آیفون های سال پیش دست یافته اند. در زمینه بنچمارک چند هسته ای پردازنده گیکبنچ آیفون XS امتیازی در حدود 30 درصد بهتر از برترین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - های اندروید کسب کرده. در بنجمارک جت استریم مرتبط با مرورگرها تفاوت بسیار بیشتر هم بوده، آیفون XS عملکردی تا 300 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - درصد بهتر از اندرویدی ها از خود به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - جای گذاشته اشت.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان

به طور خلاصه باید اشاره کرد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - که بیشترین تفاوت قدرت آیفون های جدید را باید در بازی ها و فعالیت های مرورگری اینترنت جستجو کرد با این حال این موضوع در استفاده عادی روزمره و نیز استفاده از اپ ها هم برای کاربران قابل تشخیص خواهد بود.

به نظر می رسد اپل موفق شده A12 بایونیک را به برگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - برنده خود در برابر سایر رقبا بدل کند و حداقل برای مدتی بر دنیای چیپست ها حکمرانی کند.

 

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون Xs - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - Max برخی ادعاهای اپل را زیر سوال می برد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مروارید نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
مرکز شما شهرک فرهنگیان تویسرکان تعمیر لباسشویی وست پوینت انجام میده؟
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر تویسرکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone