🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33316.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کسب ۴۹ جایزه توسط سامسونگ در رویداد جهانی IDEA 2018

طراحی محصولات الکترونیک برای بسیاری از کاربران درست به اندازه کارایی شان اهمیت دارد و به همین خاطر است که همه ساله رقابت های مختلفی برای انتخاب محصولات دارای بهترین طراحی در دنیا برگزار می ...

طراحی محصولات الکترونیک برای بسیاری از کاربران درست به اندازه کارایی شان اهمیت دارد و به همین خاطر است که همه ساله رقابت های مختلفی برای انتخاب محصولات دارای بهترین طراحی در دنیا برگزار می شود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - که از آن جمله می توان به رویداد IDEA - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - اشاره کرد. امسال سامسونگ توانسته در این رویداد ۴۹ جایزه را از آن خود نماید که در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - همین رابطه جلب می نماییم.

شرکت سامسونگ اعلام کرد در مراسم جوایز بین المللی «تعالی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - طراحی» موسوم به IDEA 2018 توانسته است ۴۹ جایزه از جمله یک جایزه طلا، ۶ نقره و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - دو برنز را به خود اختصاص دهد. این بیشترین تعداد جایزه‌ای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - است که تا کنون یک شرکت توانسته است در یک دوره از این جوایز از آن خود کند.

دانتی لی، معاون مرکز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - طراحی مشترک سامسونگ الکترونیکس می‌گوید «ما با اتکا به نوآوری‌های مشتری محور به دنبال طراحی‌هایی هستیم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - که بتواند در زندگی روزمره - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - مشتریان‌مان، خلق ارزش کند».

جایزه طلایی سامسونگ:

  • طرح بصری هویت سازی برای برند محصولات صوتی بی‌سیم: نمایش بصری، قدرت صدا و قابلیت‌های منحصربه‌فرد طراحی این محصولات در این طرح، توانسته است پیام روشنی را از این برند به نسل هزاره‌ها انتقال دهد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان

۶ جایزه نقره‌ای:

  • مایکروفرهای Dual Cook - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - FlexTM: یک مایکروفر عالی با طراحی نرم و مینیمالیستی. سیستم درب این مایکروفر انعطاف پذیری خوبی دارد و به کاربر امکان می‌دهد بدون از دست رفتن گرمای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - دستگاه، دو ظرف را بصورت هم زمان بپزد.
  • مجموعه وسایل آشپزی توکار شف (Chef): مجموعه‌ای است از وسایل آشپزی توکار پیشرفته که طراحی تجاری بهینه‌ای داشته و شامل فر، اجاق گاز، شعله رومیزی، هود و ماشین ظرفشویی می‌شود که همگی ظاهری کاملا حرفه‌ای دارند. قابلیت‌های ویژه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - آشپزی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - در این دستگاه‌ها که با اتکا به اینترنت اشیا (IoT) کار می‌کنند، تجربه آشپزی کاربر را تا حد زیادی ارتقا می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان

  • دستگاه شبکه خدمات اضطراری (ESN): یک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - دستگاه همراه که کاملا برای محیط‌های اضطراری بهینه سازی شده و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - از تمام خدمات اضطراری و خدمات صوتی مهم پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - این دستگاه که برای استفاده در محیط‌های سخت مقاوم سازی شده، با استاندارد IP68 در برابر آب و گرد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - و خاک مقاوم است.
  • مانیتور QLED خمیده CJ79 ThunderboltTM: مانیتور خمیده 34 اینچی فوق عریض با نسبت تصویر 21:9 که با توجه به خمیدگی کاملا طبیعی خود، تجربه دیداری راحت و فراگیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان

  • The Frame TV: یک تجربه زیبا و جدید از تلویزیون که با حالت هنری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - (Art Mode) خود دیوارها را زنده کرده و زندگی هر روزه‌تان را الهام بخش می‌کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان

  • سری لوازم صوتی بی سیم VL5/VL3: این سیستم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - صوتی بی‌سیم با طراحی منحصربه‌فرد خود براحتی در هر جایی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - از خانه قابل نصب بوده و تجربه صدایی کاملا طبیعی را به شما هدیه می‌کند.

دو جایزه برنزی سامسونگ:

  • گلکسی S8/S8+ و گلکسی نوت 8: ترکیبی از نمایشگر بدون مرز و لبه هایی خمیده و کاملا متقارن که تجربه دیداری شما را در گوشی موبایل کاملا فراگیر می‌کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان

  • طرح بصری هویت سازی برای برند Frame: مفهوم تلفیق این محصولات در خانه، بصورت واضح ارزش واقعی فریم را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - برای کاربران نشان می‌دهد.

جوایز IDEA از سال ۱۹۸۰ بصورت سالانه و توسط جامعه طراحان صنعتی آمریکا (IDSA) اهدا می‌شود. انتخاب محصولات بر اساس ارزیابی‌های فراگیر میزان نوآورانه بودن محصول، تجربه کاربر، مزایای آن برای مشتری و البته مزایای آن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ملایر استان همدان - برای جامعه و نیز زیبایی شناختی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone