🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35683.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

دانلود کنید: سونی تم رایگان Football 2018 را برای موبایل‌های اکسپریا منتشر کرد

مرحله گروهی جام‌ جهانی تازه به اتمام رسیده و کم کم به داغ‌ترین مسابقات دنیای فوتبال نزدیک می‌شویم. به همین مناسبت، سونی هم نخواسته از قافله عقب بماند و یک تم رایگان برای دیوایس‌های اکسپریا ...

مرحله گروهی جام‌ جهانی تازه به اتمام رسیده و کم کم به داغ‌ترین مسابقات دنیای فوتبال نزدیک می‌شویم. به همین مناسبت، سونی هم نخواسته از قافله عقب بماند و یک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تم رایگان برای دیوایس‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اکسپریا و مخصوص عشاق فوتبال معرفی کرده است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تم Xperia Football 2018 فضای موبایل‌تان را به شکل یک زمین چمن مینیاتوری درمی‌آورد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که در آن آیکن‌های اندروید با چیزهایی مثل توپ و پرچم کرنر جایگزین شده‌اند. ضمنا در صفحه لاک اسکرین هم می‌توانید انیمیشنی از پرچم ۳۲ کشور شرکت‌کننده در جام جهانی مشاهده کنید.

این تم رایگان فقط و فقط برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دیوایس‌های اکسپریای سونی منتشر شده و تنها از اندروید ۵.۰ (لالی پاپ) به بالا پشتیبانی به عمل می‌آورد. با نصب - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این تم علاوه بر آیکن‌های جدید و پرچم‌هایی که گفتیم، تغییراتی در نوار وضعیت، آیکن پوشه‌ها، دکمه‌های ناوبری، ترکیب‌بندی رنگ و والپیپرها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم مشاهده خواهید کرد.

در انتها اشاره به این نکته بد نیست که بسته به نسخه اندرویدی که استفاده می‌کنید، ممکن است تم Football 2018 روی موبایل شما با تصاویری که در پلی استور می‌بینید اندکی تفاوت داشته باشد.

تم جدید اکسپریا را می‌توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جواد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ تعمیرچی اطراف کوی فردوسی میانه سرویس دهی داره
پاسخ: بله در کوی فردوسی شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone