🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35687.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

افشای جزییات بیشتر از قابلیت های گلکسی نوت 9؛ فروش نوت 8 متوقف می شود

در حالی که گلکسی نوت 9 قرار است در روز 9 آگوست یا 18 مردادماه به صورت رسمی معرفی شود، با نزدیک شدن به رویداد Unpacked سامسونگ، میزان اخبار افشایی نیز افزایش می یابد. اخیراً ...

در حالی که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - گلکسی نوت 9 قرار است در روز 9 آگوست یا 18 مردادماه به صورت رسمی معرفی شود، با نزدیک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - شدن به رویداد Unpacked سامسونگ، میزان اخبار افشایی نیز افزایش می یابد. اخیراً Edlar Murtazin، افشاگر نام آشنای حوزه تکنولوژی اطلاعات فراوانی درباره پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر و برخی از شایعات پیشین را نیز تایید کرده است.

این افشاگر مدعی شده که توانسته برای مدتی کوتاه به گلکسی نوت 9 سامسونگ دسترسی داشته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - باشد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - و تایید کرده تفاوت چندانی میان پنل جلویی این پرچمدار با گلکسی نوت 8 به چشم نمی خورد. در واقع تنها تغییر محسوس در طراحی، به محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت باز می گردد که این بار زیر ماژول دوربین اصلی تعبیه شده. گفتنی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - است که از نظر تجهیزات تصویربرداری نیز هیچ تغییری به وجود نیامده و دستگاه به همان سنسورهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - گلکسی اس 9 پلاس مجهز است.

البته به گفته Murtazin، عملکرد کلی دستگاه به لطف الگوریتم های جدید بهبود یافته و باید منتظر لرزشگیر اپتیکال تصویر ارتقایافته نیز باشیم. به عنوان یک قابلیت ارزش افزوده نیز، سامسونگ قابلیت های جدیدی به Emoji AR افزوده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان

گذشته از تمام این ها، گفته شده که گلکسی نوت 9 در قیاس با مدل قبلی این خانواده سنگین وزن تر است که می تواند به شایعه تجهیز آن به باتری 4000 میلی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - آمپر ساعتی مربوط باشد. در این صورت، عمر باتری دستگاه به شکل چشمگیری افزایش می یابد و نوت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - 9 با هر بار شارژ، عمری 2 روزه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - خواهد داشت یا می تواند با بالاترین میزان روشنایی نمایشگر، برای 25 ساعت مداوم به پخش ویدیو بپردازد. Murtazin اشاره ای هم به بهبودهای استایلوس S - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - Pen کرده که گفته می شود از بلوتوث پشتیبانی می کند.

از منظر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - مشخصات سخت افزاری، گلکسی نوت 9 در آمریکا و کره جنوبی به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود و در سایر بازارها به چیپست اگزینوس 9810 تجهیز می شود. مدل پایه دستگاه قرار است همراه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از راه برسد و ظاهراً مدلی پیشرفته تر با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دستور کار است.

در گزارش های اخیر آمده که سامسونگ هنگام عرضه گلکسی نوت 9، کاربران تجاری و سازمانی را در اولویت خود قرار خواهد داد. ظاهراً یکی از تصمیمات سامسونگ در این زمینه، توقف فروش گلکسی نوت 8 است که از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - همین حالا شروع شده و خرده فروشان هم اکنون مشغول فروش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نجف آباد استان اصفهان - موجودی های باقی مانده از دستگاه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone