🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35682.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

زنگ خطر برای گوگل مپس؛ اپل اپلیکیشن نقشه و مسیریاب خود را متحول می‌کند

بیایید با هم رو راست باشیم، اپلیکیشن نقشه اپل تا امروز در مقایسه با رقبایی مثل گوگل مپس و ویز، بیشتر به یک جوک شبیه بوده. اما خوشبختانه قرار نیست که این موضوع تا ابد ...

بیایید با هم رو راست باشیم، اپلیکیشن نقشه اپل تا امروز در مقایسه با رقبایی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مثل گوگل مپس و ویز، بیشتر به یک جوک شبیه بوده. اما خوشبختانه قرار نیست که این موضوع تا ابد ادامه پیدا کند.

به گزارش تک کرانچ، شرکت کوپرتینویی به طور جدی برای متحول کردن اپلیکیشن نقشه خود دست به کار شده و قصد دارد که تا سال آینده برنامه‌های خود را عملی کند. اپل در همین راستا گردآوری دیتا برای نقشه‌برداری را از همین حالا آغاز کرده است.

دیتایی که از آن صحبت می‌کنیم، طی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هفته‌های آینده برای تست در دسترس جمع محدودی از کاربران قرار می‌گیرد. کاربران ساکن سن فرانسیسکو و Bay Area در ایالات متحده که بتای iOS 12 را دریافت کرده‌اند، جزو نخستین افرادی خواهند بود که به نقشه جدید اپل دسترسی پیدا می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
اپل مپس قدیمی در کنار اپل مپس جدید

به گزارش تک کرانچ، نقشه اپل تا پایان پاییز سال جاری تمام - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کالیفرنیای شمالی را تحت پوشش قرار خواهد داد و پس از انتشار نسخه نهایی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - iOS 12 این تغییرات در اختیار کلیه کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین اعلام - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده که سایر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ایالت‌های آمریکا طی سال آینده و «به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تدریج» نقشه‌های جدید - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خود را دریافت خواهند کرد.

اپلیکیشن نقشه اپل نخستین بار در سال 2012 برای دیوایس‌های آیفون منتشر شد، و از آن روز تا حالا از دیتای شخص ثالث برای طراحی و گسترش نقشه‌ها استفاده می‌کرد. اما حالا با سرمایه‌گذاری کلان کوپرتینویی‌ها، قرار است که دیتای نقشه تماما توسط خود اپل تهیه شود.

مطابق گزارشات، اپل مپس جدید برای جمع‌آوری دیتا به دو منبع تکیه می‌کند: یکی ون‌های مجهز به سنسور که سال‌هاست در جاده‌های - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ایالات متحده مشغول حرکت و تصویربرداری‌اند و دیگری دیوایس‌های آیفون. در این حالت احتمالا از اطلاعات سفرهای کاربران (در صورتی که نقشه اپل را باز کرده باشند) استفاده خواهد شد.

نقشه‌های جدید اپل بر خلاف گذشته جزئیات بیشتری را به نمایش کاربران می‌گذارند. به طور مثال، همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید مناطق جنگلی و پارک‌ها حالا در نقشه واضح‌تر شده‌اند و آبراهه‌ها با دقت بیشتری به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمایش در می‌آیند. همچنین خیابان‌های اصلی و فرعی را می‌توانید با جزئیات بیشتری ببینید و اطلاعات را آسان‌تر مطالعه کنید.

به گزارش تک‌کرانچ، اپل حدود چهار سال است که برنامه تغییر و تحول اپلیکیشن نقشه خود را استارت زده تا بتواند در آینده رقابت نزدیک‌تری با اپلیکیشن نقشه گوگل داشته باشد. اما باید منتظر ماند و دید که اپل در رسیدن به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این هدف چقدر موفق خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone