🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35681.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل از ضربه گیر هوشمند آیفون‌ها خبر می‌دهد

چند سالی که آیفون به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده و از محبوبیت فوق ‌العاده‌ای برخوردار است. با این حال این موبایل قوی‌ترین و بادوام‌ترین موبایل  جهان به شمار نمی‌رود. بسیاری از کاربران مشکلی ...

چند سالی که آیفون به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده و از محبوبیت فوق ‌العاده‌ای برخوردار است. با این حال این موبایل قوی‌ترین و بادوام‌ترین موبایل  جهان به شمار نمی‌رود. بسیاری از کاربران مشکلی اساسی با شکسته شدن نمایشگر‌هایشان دارند و این مسئله - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - موجب نارضایتی‌شان شده است. از این رو به نظر می‌رسد که شرکت سازنده به دنبال رفع این مشکل است چرا که پتنت جدید اپل نشان می‌دهد کمپانی کوپرتینویی به دنبال رفع این مشکل است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان

بر اساس پتنت جدید اپل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - ، این شرکت قصد دارد ضربه گیر‌های هوشمندی برای آیفون‌هایش تعبیه کند تا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - در مواقع مورد نیاز از گوشی بیرون زده و شدت ضربه به نمایشگر را کم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - کنند.

نحوه کار این سیستم بدین شکل است که زمانی که آیفون از دستتان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌افتد، سنسور‌های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - حرکتی تعبیه شده در موبایل تشخیص می‌دهد که موبایل در هوا است و هر لحظه امکان دارد که با زمین برخورد کند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان

دیتای بدست آمده از این سنسور‌ها به پردازشگر موبایل رفته و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - بدین ترتیب مشخص می‌شود که کدام قسمت از آیفون قرار است با زمین برخورد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - کند. پس از مشخص شدن این قسمت، ضربه‌گیر‌های قرار داده شده در پنل کناری این موبایل برحسب نیاز بیرون زده و سعی می‌کنند تنها طی چند ثانیه با تغییر جهت آیفون و کم کردن شدت ضربه، از آسیب رسیدن به نمایشگرش جلوگیری کنند.

ضربه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - گیر‌های هوشمند اپل به قاب‌های مجهز به ایربگ‌‌ شباهت بسیار زیادی دارند و در طراحی آنها سیستم مشابهی بکار رفته است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان

یک مهندس خلاق آلمانی طراح قاب مورد بحث است و اختراع او تا به حال چندین جایزه خلاقیت را به خود اختصاص داده است.

حال باید دید پتنت قاب محافظ active damping که به تازگی به ثبت رسیده قارد است زودتر عرضه شود یا اپل با منابع فوق العاده خودش می‌تواند بار دیگر اولین شرکتی باشد که فناوری نوینی طراحی می‌کند.

تماشا کنید: ایربگ برای تلفن های همراه

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone