🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24619.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

AMD کارت گرافیک RX 5600 XT را معرفی کرد؛ تجربه گیمینگ 1080p با نرخ فریم بالا

AMD از پردازشگر گرافیکی RX 5600 XT رونمایی کرده که از نظر قدرت دقیقاً زیر RX 5700 قرار می گیرد و به این ترتیب در رده چیپ های گرافیکی پرچمدار به حساب نمی آید. RX 5700 ...

AMD از پردازشگر گرافیکی RX 5600 XT رونمایی کرده که از نظر قدرت دقیقاً زیر RX 5700 قرار می گیرد و به این ترتیب در رده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - چیپ های گرافیکی پرچمدار به حساب نمی آید.

RX 5700 یک پردازشگر با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - کارایی بالا برای اجرا در رزولوشن 1080p است. پردازشگر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - گرافیکی RX 5600 XT قرار است اجرای بازی ها با رزولوشن 1080p - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - و با نرخ 90 تا 120 فریم بر ثانیه را ممکن کند.

چیپ جدید از 36 واحد محاسباتی بهره می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - برد، سرعت کلاک 1375 مگاهرتزی دارد که در حالت بوست به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - 1560 مگاهرتز می رسد و با 6 گیگابایت رم GDDR6 همراه می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - شود. این چیپ هم مشابه با دیگر پردازشگرهای سری RX 5000 بر اساس آخرین معماری AMD یعنی RDNA طراحی شده و بر اساس فرایند 7 نانومتری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - تولید می شود. به گفته AMD، محصول جدیدش قدرتی معادل با 7.19 ترا فلاپس دارد؛ در حالی که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - مدل 5700 قدرتی در حدود 7.95 ترافلاپس را ارائه می دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان

در مقایسه با انویدیا GTX 1660 Ti، پردازشگر جدید در اجرای بازی های فورتنایت و The Division 2 در جایگاه برتری قرار می گیرد؛ با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - این حال برای اطمینان کامل از این موضوع باید تا زمان آزمایش های دقیق این چیپ صبر کنیم. به نظر می رسد پردازشگر گرافیکی RX 5600 XT گزینه ای ایده‌آل برای جایگزینی با انویدیا GTX - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - 1060 باشد.

AMD برای کارت های گرافیک مبتنی بر این چیپ قیمت بسیار جذاب 279 دلاری را در نظر گرفته و خبر از عرضه آن در اول بهمن ماه داده است.

RX 5700M پردازشگر جدید دیگر AMD است که به طور ویژه برای لپ تاپ ها و با تأکید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بیجار استان کردستان - بر «نهایت گیمینگ موبایل» (منظور لپ تاپ ها و نه گوشی موبایل) معرفی شده است. البته هنوز مشخصات فنی چندانی از این چیپ اعلام نشده است.

اخبار CES 2020 را می توانید از صفحه ویژه دیجیاتو دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone