🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23094.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌پی لپ‌تاپ Spectre x360 را با پردازنده نسل ۱۰ اینتل بروزرسانی کرد

اچ‌پی جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده Spectre x360 را با پردازنده‌ای جدیدتر، حاشیه‌ نمایشگر باریک‌تر و حجم کلی ۱۳ درصدی کمتر نسبت به نسل قبلی خود معرفی کرده است. این لپ‌تاپ همچنین می‌تواند در صورت نیاز ...

اچ‌پی جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده Spectre x360 را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی - با پردازنده‌ای جدیدتر، حاشیه‌ نمایشگر باریک‌تر و حجم کلی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی - ۱۳ درصدی کمتر نسبت به نسل قبلی خود معرفی کرده است. این لپ‌تاپ همچنین می‌تواند در صورت نیاز کاربران به صفحه نمایش امولد 4K نیز مجهز شود.

Spectre - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی - x360 با وجود این که ۱/۱۰ از ابعادش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی - کم شده است، از سیستم دفع گرمای جدیدتری استفاده می‌کند. همچنین رنگ جدید نقره‌ای نیز به دو رنگ مشکی و آبی نسل قبلی اضافه شده است. در این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی - لپ‌تاپ نیز یک سوئیچ به منظور قطع برق به وب‌کم تعبیه شده است تا افراد حساس به حریم شخصی، آسودگی خاطر بیشتری داشته باشند.

مشخصات فنی Spectre x360 نیز بروزرسانی شده و اچ‌پی این لپ‌تاپ را به سی‌پی‌یو اینتل Core i7 یا Core i5 نسل دهم مجهز کرده است. همچنین کاربران می‌توانند از بین ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی انتخاب کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی

جالب‌ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی - ویژگی Spectre x360 صفحه نمایش انتخابی امولد با رزولوشن 4K است که این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی - لپ‌تاپ را از دیگر هم رده‌های خود متمایز می‌کند. این صفحه نمایش ۱۳ اینچی از گاموت رنگی عریض DCI-P3 و True Black HDR نیز پشتیبانی می‌کند که این لپ‌تاپ را به انتخابی مناسب برای ویرایشگران عکس تبدیل می‌کند.

مودم‌های داخل Spectre x360 نیز آپدیت شده‌اند و اچ‌پی در این لپ‌تاپ از مودم LTE CAT 16 و وا‌ی‌فای ۶ بهره برده است. همچنین این کمپانی مدعی است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی - که Spectre x360 می‌تواند ۲۲ ساعت شارژ نگه دارد و باتری خود را تنها در ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ برساند.

این لپ‌تاپ با قیمت ۱۱۰۰ دلار برای مدل پایه با سی‌پی‌یو Core i5 و ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۵۰۰ دلار برای نسخه Core i7 به همراه ۱۶ و ۵۱۲ گیگابایت رم و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر محلات استان مرکزی - حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین در صورت خریداری مدل گرانتر، صفحه نمایش نیز به رزولوشن 4K ارتقا پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خاتون نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام وقت بخیر آیا روستای امیر آباد محلات سرویس کار اجاق گاز و فر تکنو دارید.
پاسخ: بله در روستای امیر آباد شهر محلات خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone