🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39400.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هاب هوشمند ۲۷ اینچی جنرال الکتریک برای آشپزخانه؛ هودی با قابلیت های پیشرفته

جنرال الکتریک قصد دارد با یک نمایشگر ۲۷ اینچی، آشپزخانه شما را هوشمند کند و با توجه به اینکه بیشتر زمان ما در آشپزخانه پای گاز سپری می شود، این محصول به شکل یک هود ...

جنرال الکتریک قصد دارد با یک نمایشگر ۲۷ اینچی، آشپزخانه شما را هوشمند کند و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با توجه به اینکه بیشتر زمان ما در آشپزخانه پای گاز سپری می شود، این محصول به شکل یک هود پیشرفته طراحی شده است. در حقیقت Kitchen Hub یک هود ۶۰۰ دلاری است که بالای اجاق گاز نصب می شود - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و قابلیت های متنوعی دارد. مثلاً می توانید روی صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آن دستور پخت غذا مشاهده کنید، با دوربین موجود روی بدنه مکالمه تصویری برقرار نمایید، یا اسپیکرهای با کیفیت دستگاه را برای پخش موسیقی به کار گیرید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

برای راحت شدن کار، جنرال الکتریک چند دکمه پایین نمایشگر قرار داده که هر یک کاربر اختصاصی خود را دارد، یکی برای مشاهده وضعیت آب و هوا، دیگری برای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دسترسی سریع به فیلم های مورد علاقه و دکمه دیگر که دستور طبخ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - غذاهای مورد علاقه شما را نمایش می دهد. آخرین دکمه هم +U نام دارد که به لوازم خانگی ساخت جنرال الکتریک - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - متصل می شود و عملکرد آنها را نمایش می دهد، مثلا اینکه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ماشین ظرفشویی شما در چه مرحله ای قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

هاب هوشمند آشپزخانه جنرال الکتریک از هر دو دستیار دیجیتالی گوگل و آمازون پشتیبانی می کند و قادر است از طریق پلتفرم های Zigbee یا Z-Wave به گجت های هوشمند دیگر متصل شود. به لطف این ویژگی می توانید با دستور صوتی ابزارهای دیگر را کنترل کنید، مثلا از دستیار گوگل بخواهید نور چراغ های هوشمند را کم کند. ناگفته نماند که فروش هاب هوشمند جنرال الکتریک از پاییز آینده آغاز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone