🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  2. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: جوش آمدن پکیج دیواری زمانی اتفاق می افتد که آب خیلی سریع گرم می شود و به نقطه جوش می رسد و باعث ایجاد مانع و به دام افتادن هوا می شود.
  3. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12277.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آمازون آیکن اپلیکیشن خود را به خاطر شباهت با سبیل هیتلر تغییر داد

آمازون چند وقت پیش آیکن اپلیکیشن فروشگاه خود را تغییر داد و ترکیبی از لوگوی معروف لبخند این شرکت و یک نوار چسب آبی رنگ را که بالای آن قرار گرفته بود انتخاب کرد. ولی ...

آمازون چند وقت پیش آیکن اپلیکیشن فروشگاه خود را تغییر داد و ترکیبی از لوگوی معروف لبخند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان - این شرکت و یک نوار چسب آبی رنگ را که بالای آن قرار گرفته بود انتخاب کرد. ولی عده‌ای اعتقاد داشتند که این آیکن شبیه سبیل مشهور آدولف هیتلر، رهبر نیروهای نازی آلمان است. حالا آمازون آیکن خود را کمی تغییر داده تا این شباهت را از بین ببرد.

آمازون در گفتگو با بی‌بی‌سی تایید کرد که این آیکن پیش از تغییر در چند کشور به نمایش درآمده بود. «ویکی بولن» مدیر شرکت برندینگ «کولی پورتر بل» در همین خصوص می‌گوید: «تصویرسازی نوار چسب لوگوی آمازون بلافاصله ما را به یاد سبیل هیتلر می‌اندازد، - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان - چون شکل و شمایل این سبیل تا ابد در [ناخودآگاه] ذهن ما حک شده است.»

آیکن جدید اپ آمازون با الهام از بسته‌بندی محصولات این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان - شرکت طراحی شده که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان - در بالای آن نوار چسبی به رنگ آبی قرار گرفته است. آمازون می‌گوید: «ما این آیکن جدید را طوری طراحی کردیم تا حس انتظار، - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان - هیجان و لذتی را در ذهن تداعی کند که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان - مشتریان در هنگام خرید آن را تجربه می‌کنند؛ درست مثل زمانی که بسته‌های ما را در مقابل درب منازل خود می‌بینند.»

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان
آیکن قدیمی در سمت چپ و آیکن جدید در سمت راست

«لورا ولدون» موسس شرکت طراحی «استودیو LWD» می‌گوید: «برندها همواره لوگوی خود را دستکاری می‌کنند و تغییر می‌دهند. این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان - اتفاق به خوبی نشان می‌دهد که آمازون به حرف مشتریانش گوش می‌کند. واضح است که مدیران آمازون به واکنش مشتریان - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر جوانرود استان کردستان - این شرکت اهمیت می‌دهند و آن‌ها را مهم‌ترین اولویت خود می‌دانند.»

چهره آدولف هیتلر، رهبر نیروهای نازی در جنگ جهانی دوم، آن چنان شناخته‌شده و آشناست که مردم با کوچک‌ترین شباهت‌هایی حتی از طریق اشیا بی‌جان می‌توانند به یادش بیفتند. پیش‌تر هم نمونه‌هایی از مشابهت اتفاقی علائم و ابزارهای نازی‌ها مشاهده شده بود. در سال ۲۰۰۲ برند ورزشی Umbro کفشی را با اسم سیکلون وارد بازار کرد. این اسم که یادآور گاز سمی نیروهای نازی و عامل قتل میلیون‌ها نفر در سراسر اروپا بود، انتقادات زیادی را در پی داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone