🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18297.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مهندس سابق اوبر و محکوم به سرقت اسرار تجاری گوگل مورد عفو ترامپ قرار گرفت

دونالد ترامپ در آخرین روز کاری خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا دست به کارهای زیادی زده. ترامپ در کنار امضای دستوری برای جلوگیری از حمله سایبری به آمریکا، یک مهندس سابق گوگل و اوبر ...

دونالد ترامپ در آخرین روز کاری خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا دست به کارهای زیادی زده. ترامپ در کنار امضای دستوری برای جلوگیری از حمله سایبری به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - آمریکا، یک مهندس سابق گوگل و اوبر به نام «آنتونی لواندوفسکی» را هم عفو کرده است.

مهندس سابق گوگل که در زمینه کارآفرینی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - هم فعالیت داشته، به علت سرقت اسرار تجاری به ۱۸ ماه زندان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - محکوم شده بود و حالا مورد عفو کامل دونالد ترامپ قرار گرفته. حکم زندان لواندوفسکی در آگوست ۲۰۲۰ صادر شد، اما به علت بحران ناشی از شیوع - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - ویروس کرونا به زندان نرفت. حالا این مهندس دیگر نیازی به زندان رفتن ندارد.

لواندوفسکی گفته:

«من و خانواده‌ام - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - از این فرصت برای حرکت به سمت جلو سپاسگزاریم و از رئیس جمهور - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - و افرادی که از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم.»

عفو لواندوفسکی مورد حمایت برخی از چهره‌های و سرمایه‌گذاران مطرح - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - دنیای فناوری بود که برای مثال می‌توان به «پیتر تیل» و همچنین «پالمر لاکی»، موسس «Oculus» اشاره کرد.

لواندوفسکی در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - صنعت خودروهای خودران نامی شناخته شده است و حتی برخی از شدیدترین منتقدانش هم او را مهندسی بی‌نظیر می‌دانند. لواندوفسکی به علت شجاعت و همچنین داشتن شخصیت دوست داشتنی، محبوبیت بالایی میان طرفداران و حتی رقبای خود دارد.

این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - مهندس یکی از اعضای بنیانگذار پروژه خودران گوگل در سال ۲۰۰۹ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - محسوب می‌شود که بطور داخلی پروژه «کمک راننده» نام داشت. طبق اسناد دادگاه لواندوفسکی بخاطر فعالیت‌هایش در این پروژه از گوگل ۱۲۷ میلیون دلار پاداش گرفته است.

در سال ۲۰۱۶ لواندوفسکی از گوگل جدا شد و همراه با سه مهندس دیگر گوگل یک استارتاپ به نام «Otto» راه‌اندازی کرد که البته در کمتر از ۸ تحت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - مالکیت اوبر قرار گرفت. دو ماه پس از چنین قراردادی، گوگل دو پرونده علیه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - لواندوفسکی به راه انداخت و اگرچه اوبر در چنین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - دعواهای حقوقی نقش نداشت، اما طبق توافقنامه مجبور به دفاع از مهندس سابق گوگل شد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران

در زمان رسیدگی به این پرونده‌ها، ویمو در فوریه ۲۰۱۷ از اوبر به علت سرقت اسرار تجاری و نقض پتنت شکایت کرد. ویمو در پرونده خود ادعا کرده بود که آنتونی لواندوفسکی اسرار تجاری این کمپانی را به سرقت برده و در اوبر استفاده کرده که البته در سال ۲۰۱۸ با اوبر به توافق رسید. اگرچه لواندوفسکی متهم چنین پرونده‌ای نبود، اما سال ۲۰۱۹ با مانع بزرگی مواجه شد.

در آگوست ۲۰۱۹ یکی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - از دادستان‌های آمریکا آنتونی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - لواندوفسکی را به ۳۳ مورد سرقت و تلاش برای سرقت اسرار تجاری در هنگام کار در گوگل متهم کرد. در مارس ۲۰۲۰ لواندوفسکی به دانلود هزاران فایل مربوط به پروژه گوگل اعتراف کرد. در نهایت وی به ۱۸ ماه زندان پس از پایان شیوع کرونا، پرداخت ۷۵۶ هزار دلار هزینه به ویمو و ۹۵ هزار جریمه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بابل استان مازندران - محکوم شد، اما اکنون مورد عفو ترامپ قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone