🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18298.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر Brave با یک پروتکل جدید دسترسی به وب غیرمتمرکز را ممکن کرد

«بریو» (Brave) قدم جدیدی به سوی پشتیبانی از وب غیرمتمرکز برداشته و به اولین مرورگری تبدیل شده که به صورت پیش‌فرض پروتکل شبکه همتابه‌همتا (P2P) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع تغییر اساسی ...

«بریو» (Brave) قدم جدیدی به سوی پشتیبانی از وب غیرمتمرکز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان - برداشته و به اولین مرورگری تبدیل شده که به صورت پیش‌فرض پروتکل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان - شبکه همتابه‌همتا (P2P) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع تغییر اساسی در نحوه عملکرد اینترنت ایجاد می‌کند.

این فناوری که با نام «IPFS» شناخته می‌شود، با وعده دسترسی سریع‌تر به اطلاعات و همچنین مقاومت بالاتر در مقابل خطا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان - و کنترل، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان - عملکرد HTTP را بهبود می‌دهد. در حالی که HTTP به گونه‌ای طراحی شده که مرورگرها به وسیله سرورهای مرکزی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند، IPFS از طریق شبکه‌ای از نودهای توزیع شده یا غیرمتمرکز چنین کاری را انجام می‌دهد.

از مزایای رویکرد جدید می‌توان به سرعت بالاتر اشاره کرد چرا که داده‌ها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان - می‌توانند توزیع شوند و در محلی نزدیک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان - به کاربران ذخیره شوند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان - تا سریعتر بتوان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، هزینه‌های سرور هم برای ناشر محتوا کاهش می‌یابد. با این حال شاید مهمترین مزیت IPFS، مقاومت بالاتر آن در برابر خطاها و همچنین سانسور باشد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان

بریو که اکنون ماهانه نزدیک به ۲۴ میلیون کاربر فعال دارد، یکی از اولین حامیان فناوری IPFS بود و از سال ۲۰۱۸ روی آن کار می‌کند. با این وجود نسخه ۱.۱۹ که به تازگی منتشر شده، امکان دسترسی مستقیم کاربران به محتوای IPFS از طریق URLهایی که با //:ipfs شروع می‌شوند را فراهم می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند با یک کلیک نود کامل IPFS را نصب کنند تا مرورگرشان تبدیل به یک نود در شبکه همتابه‌همتا شود.

مدیر ارشد فناوری بریو به نام «برایان باندی» در بیانیه‌ای گفته:

«IPFS - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان - راه‌حلی برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کنگاور استان کردستان - مشکل سرورهای متمرکز که نقطه مرکزی برای عدم دسترسی به محتوا محسوب می‌شوند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. IPFS باعث ارائه یکپارچه محتوا به میلیون‌های کاربر جدید در سراسر جهان به وسیله یک پروتکل جدید و امن می‌شود.»

پروژه IPFS می‌خواهد با شبکه غیرمتمرکز مانع از سانسور محتوا شود و همچنین امکان دسترسی به محتوا را در کشورهای مختلف برای کاربران فراهم کند. باید منتظر ماند و دید مرورگرهای دیگر مانند بریو چنین قابلیتی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone