🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18303.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

۲۱۰۰ سایت جدید طی یک سال وارد شبکه ایرانسل شد

بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، طی بازۀ زمانی نیمۀ دی ماه ۱۳۹۸ تا نیمۀ دی ماه ۱۳۹۹، توانسته ۲۱۰۰ سایت جدید را در سراسر ایران، وارد شبکۀ تلفن‌همراه خود کند. این در حالی است که محدودیت‌های ...

بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، طی بازۀ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان - زمانی نیمۀ دی ماه ۱۳۹۸ تا نیمۀ دی ماه ۱۳۹۹، توانسته ۲۱۰۰ سایت جدید را در سراسر ایران، وارد شبکۀ تلفن‌همراه خود کند. این در حالی است که محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونایی و وجود تحریم‌، پیچیدگی انجام چنین پروژه‌هایی را بیش از پیش کرده است.

ایرانسل همچنین طی این مدت، ۱۶۱۷۷ لایه فرکانسی جدید، در تکنولوژی‌های نسل سوم (3G) و چهارم (4G/LTE) تلفن‌همراه راه‌اندازی کرده و موفق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان - شده خدمات شبکۀ پهن‌باند را در اختیار مشترکان خود در سراسر ایران، به خصوص مناطق روستایی، قرار دهد.

ایرانسل در همین راستا، در مهر ماه ۱۳۹۹ با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم، در قالب پروژۀ «هوشمندسازی مدارس کشور» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با استفاده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان - از سهم پروژۀ «خدمات عمومی اجباری» یا USO از درآمد اپراتورها، ۱۳۶۳۶ مدرسه روستایی را به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان - اینترنت پرسرعت مجهز کرده بود.

ایرانسل پس از راه‌اندازی فناوری نسل پنجم تلفن‌همراه  برای اولین بار در ایران در اول مردادماه ۱۳۹۹ تاکنون سه سایت 5G خود را به بهره‌برداری رسانده است. سه‌شنبه هفتم مرداد ماه ۱۳۹۹، با حضور و انجام تست سرعت توسط خبرنگاران، دومین سایت 5G ایران در ساختمان مرکزی ایرانسل افتتاح شده بود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان

راه‌اندازی سومین سایت 5G ایران و ایرانسل نیز در روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۹، در محل دانشکدۀ مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت‌مدرس انجام شد که برخلاف - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان - دو سایت داخل ساختمانِ (Indoor) قبلی، نخستین سایت خارج از ساختمان (Outdoor) نسل پنج ایرانسل است و امکان استفادۀ عموم مشترکان ایرانسل، به وسیلۀ گوشی‌های موجود در بازار ایران با قابلیت پشتیبانی از 5G و به علاوه، استفادۀ دانشجویان و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان - پژوهشگران این دانشگاه از آخرین نسل فناوری تلفن‌همراه، در آزمایشگاه 5G این دانشگاه را فراهم می‌کند.

به زودی سایتِ‌ چهارم نسل پنجم تلفن‌همراه ایران و ایرانسل، در محل پارک آب و آتش تهران مورد بهره‌برداری و استفاده عموم قرار خواهد گرفت. در تاریخ سوم آذرماه ۱۳۹۹، با ثبت رکورد سرعت ۲.۵ گیگابیت بر ثانیه در شبکۀ 5G ایرانسل، رکورد سرعت قبلی اینترنت ایران (۱.۵ گیگابیت بر ثانیه) که آن هم در شبکۀ 5G ایرانسل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان - به ثبت رسیده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نیشابور استان خراسان - بود، شکسته شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone