🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14782.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس Zen AiO 24 با نمایشگر ۲۳.۸ اینچی و حاشیه‌های باریک معرفی شد

ایسوس از سیستم کامپیوتری آل‌این‌وان جدید خود با نام Zen AiO 24 مجهز به نمایشگر ۲۳.۸ اینچی و پردازنده AMD رونمایی کرد که از طراحی جذاب و حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد. با توجه به اینکه ...

ایسوس از سیستم کامپیوتری آل‌این‌وان جدید خود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی - با نام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی - Zen AiO 24 مجهز به نمایشگر ۲۳.۸ اینچی و پردازنده AMD رونمایی کرد که از طراحی جذاب و حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد.

با توجه به اینکه همه گیری جهانی ویروس کرونا باعث شده هنوز بسیاری از افراد در خانه کار کنند، میزان تقاضا برای محصولات الکترونیکی  افزایش یافته است. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی - به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی - همین دلیل ایسوس از رایانه جدیدی رونمایی کرد که از طراحی جذاب و سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار است که می‌تواند رقیب خوبی برای آی مک ۲۰۲۱ اپل باشد.

ایسوس با نام Zen AiO 24 مجهز به نمایشگر ۲۳.۸ اینچی است که دارای حاشیه‌های ۲.۸ میلی متری است. نسبت نمایشگر به بدنه محصول جدید ایسوس ۹۳ درصد است و از ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی

نمایشگر لمسی سیستم کامپیوتری جدید ایسوس با نور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی - پس زمینه، کیفیت تصویر فول اچ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی - دی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در قسمت بالای نمایشگر وبکم با رزولوشن 720 پیکسل جای گرفته که کاربران می‌توانند از آن برای شرکت در جلسات آنلاین یا برقراری تماس‌های تصویری کمک بگیرند. نمایشگر دستگاه روی پایه‌ای فلزی با طراحی چشم نواز قرار می‌گیرد.

آلین‌وان ایسوس از تراشه AMD Ryzen 7 و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی - پردازنده گرافیکی AMD Radeon بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران سیستمی قدرتمند در اختیار داشته باشند. محصول جدید ایسوس در پیکربندی‌های دیگری با پردازنده رایزن 3 و 5 نیز به بازار عرضه می‌شود.

سیستم کامپیوتری ایسوس از رم ۳۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی حداکثر ۲ ترابایت SSD یا HDD بهره می‌برد. این دستگاه از اتصال بلوتوث 5 و وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کند و علاوه بر پورت LAN مجهز به پورت‌های دیگری مانند USB-C، USB 3.2 و HDMI است.

آلین‌وان Zen AiO 24 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زرندیه استان مرکزی - ایسوس با شماره مدل M5401 ماه آینده در رنگ‌های سیاه و سفید و با قیمت پایه ۶۹۹.۹۹ دلار به همراه صفحه کلید و ماوس بی‌سیم عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone