🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14784.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات گلکسی M32 سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات محصول جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-M325FV که احتمالا به گوشی گلکسی M32 مربوط می‌شود در بنچمارک  گیک‌بنچ رویت شد. طبق اطلاعات منتشر شده در بنچمارک مشخصات این گوشی هوشمند مشابه گلکسی A32 ...

مشخصات محصول جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-M325FV که احتمالا به گوشی گلکسی M32 مربوط - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - می‌شود در بنچمارک  گیک‌بنچ رویت شد. طبق اطلاعات منتشر شده در بنچمارک مشخصات این گوشی هوشمند مشابه گلکسی A32 4G است.

مستندات مربوط به بنچمارک ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی M32 با نسخه سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود که از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - تراشه هلیو G80 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - مدیاتک (با شماره مدل MT6769V / CT)  - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - و رم ۶ گیگابایتی  بهره خواهد برد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان

مستندات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - همچنین نشان می‌دهد که گلکسی M32 در آزمون تک هسته‌ای و چند‌ هسته‌ای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - موفق شده به ترتیب امتیاز  ۳۶۱ و ۱۲۵۴ را از آن خود کند. در مستندات بنچمارک مربوط به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - این گوشی اطلاعات بیشتری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - ارائه نشده است.

گفته می‌شود که مشخصات گوشی جدید سری M - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - سامسونگ مانند گلکسی A32 4G خواهد بود که از تراشه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - هلیو G80 و نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با نرخ‌ تازه‌سازی ۹۰ هرتز برخوردار است. با این وجود باید عنوان کرد که گلکسی A32 در نسخه ۴G و ۵G به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌ بود اما هفته گذشته مشخص شده بود که گلکسی M32 به عنوان جانشین گوشی گلکسی M31 از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار خواهد بود.

برای عکاسی، گلکسی A32 4G در مجموع ۵ دوربین را یدک می‌کشد. یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی و در نهایت ماکرو ۵ مگاپیکسلی دوربین‌های این گوشی را شامل می‌شود. از نظر فیلمبرداری نیز انتظار می‌رود که با دوربین اصلی گلکسی M32 بتوان فیلم‌هایی با وضوح 1080p و ۳۰ فریم بر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - ثانیه به ثبت رساند.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درباره مشخصات گوشی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - هوشمند گلکسی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - M32 منتشر شده است. انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی شاهد انتشار مشخصات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - بیشتری از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هرسین استان کردستان - این گوشی هوشمند به بازار باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone