🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14790.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

درآمد کوالکام در فصل اول ۲۰۲۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد افزایش یافته است

گزارش مالی کوالکام از سه ماهه اول ۲۰۲۱ از افزایش ۵۲ درصدی درآمد این شرکت نسبت به مدت سال قبل خبر می‌دهد. کوالکام امیدوار است تا پایان سال جاری میلادی مشکل کمبود تراشه تا حد ...

گزارش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - مالی کوالکام از سه ماهه اول ۲۰۲۱ از افزایش ۵۲ درصدی درآمد این شرکت نسبت به مدت سال قبل خبر می‌دهد. کوالکام امیدوار است - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - تا پایان سال جاری میلادی مشکل کمبود تراشه تا حد زیادی مرتفع شود.

کوالکام روز گذشته درآمد مالی سه ماهه اول سال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد که درآمد ۷.۹۳ میلیارد دلاری این شرکت را نشان می‌دهد. این خبر در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - حالی منتشر شده است که علاوه بر شیوع - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - ویروس کرونا، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - کمبود تراشه جهانی نیز چندین صنعت مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است. به عقیده «استیو مالنکوف» مدیرعامل کوالکام حضور قوی این شرکت در بازار جهانی منجر به افزایش درآمد شده است. وی در این رابطه عنوان می‌کند:

«با استراتژی‌های قدرتمند، سه ماه گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. با افزایش تقاضای گوشی‌های هوشمند در بازارهای جهانی، توانستیم سه ماهه خوبی را پشت سر بگذاریم.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان

کوالکام معمولا پردازنده‌های اسنپدراگون جدید خود را در میانه سال معرفی می‌کند و اکنون انتظار دارد با معرفی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ که پیشرفت چشمگیری در هوش مصنوعی و فناوری ۵G داشته، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - در نیمه دوم سال جاری میلادی وضعیت بهتری را تجربه کند. در حالی که کوالکام در سه ماهه بعدی خود انتظار کاهش ناچیزی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - را دارد، خاطر نشان می‌کند که محدودیت‌های موجود به میزان تقاضا در آینده کمک خواهد کرد، به ویژه زمانی که پرچمداران بیشتری مانند گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ در نیمه دوم سال جاری روانه بازار شوند.

تاثیر کمبود جهانی تراشه روی شرکت‌هایی مانند سامسونگ که بسیاری از گوشی‌های اندروید را تولید می‌کند تاثیرگذار خواهد بود. زمانی که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سبزوار استان خراسان - از کوالکام درباره استراتژی شرکت در زمینه مقابله با کمبود به وجود آمده سوال شد، «آکاش پالخی والا» مدیر مالی این شرکت به کاهش سفارشات از شرکت‌ها اشاره کرد که به کوالکام اجازه می‌دهد مسیر عرضه خود را اصلاح کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone