تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27363.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بسیاری از تماس های گوگل دوپلکس از سوی مردم واقعی هستند نه هوش مصنوعی

گوگل دوپلکس نخستین بار در کنفرانس I/O 2018 رونمایی شد؛ جایی که غول موتورهای جستجو نشان داد که دستیار هوشمندش «گوگل اسیستنت» چطور می‌تواند مثل یک آدم واقعی با یک رستوران یا هتل تماس گرفته ...

گوگل دوپلکس نخستین بار در کنفرانس I/O 2018 رونمایی شد؛ جایی که غول موتورهای جستجو نشان داد که دستیار هوشمندش «گوگل اسیستنت» چطور می‌تواند مثل یک آدم واقعی با یک رستوران یا هتل تماس گرفته و برای شما جا رزرو کند.

این سیستم هوش مصنوعی پیشرفته مدتیست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - که کار خود را در تعدادی از ایالت‌های آمریکا آغاز کرده، اما حالا خبر عجیبی از سوی آن به گوش می‌رسد. گوگل در مصاحبه‌ای که اخیرا با نشریه نیویورک تایمز داشته اعتراف کرده که هنوز بعضی مکالمات که گمان می‌رود از سوی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - دوپلکس باشند از طرف انسان‌های واقعی برقرار می‌شوند.

به ادعای گوگل تماس‌ نیروهای انسانی فقط شامل 25 درصد از تمام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - مکالمات می‌شوند و الباقی همه از سوی دستیار هوشمند اسیستنت هستند. همچنین فقط 15 درصد از کل تماس‌ها نیاز به مداخله انسانی دارند که آمار خوب و قابل قبولی به نظر می‌رسد.

به ادعای گوگل تماس‌ نیروهای انسانی فقط شامل 25 درصد از مکالمات می‌شوند

اما نتایج تستی که نیویورک تایمز در گزارش خود آورده مؤید این موضوع نیستند. به گزارش این نشریه آمریکایی سه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - مورد از چهار تماس برقرار شده از سوی دوپلکس تنها با دخالت انسان به سرانجام رسیده‌اند. این یعنی هوش مصنوعی گوگل هنوز برای انجام وظیفه‌اش کاملا آماده نیست و هنوز جای کار و پیشرفت دارد.

شکی نیست که همچنان دلایل زیادی برای اتکا به نیروی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - انسانی در مکالمات دوپلکس وجود دارند. دلیل اول این که ظاهرا دوپلکس متوجه نبود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - امکان رزرو در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - رستوران‌ها نمی‌شود. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - نکته بعد این که سیستم مذکور همچنان باید در تماس‌های تمرینی بیشتری شرکت داشته باشد تا بتواند از پس هر موقعیتی برآید. از همه مهم‌تر، گوگل می‌‌خواهد با کسب و کارها برخورد معقول و محترمانه‌ای داشته باشد و این در حالیست که برخورد دوپلکس تا بدین جای کار بیشتر «محتاطانه» بوده تا چیزی دیگر.

با این اوصاف، مسلم است که دوپلکس هنوز جای کار زیادی دارد تا بتوان روی این هوش مصنوعی به اندازه یک انسان واقعی حساب باز کرد.

- تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone