🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17458.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بهترین بازی‌های کنسولی که می‌توانید روی موبایل تجربه کنید [قسمت سوم]

تلفن‌های هوشمند شاید هیچوقت جایگزین مناسبی برای کنسول‌ها نباشند ولی موبایل گیمینگ حالا در مسیری قدم گذاشته که می‌تواند دوشادوش بقیه کنسول‌های خانگی، به یک پلتفرم مناسب‌ برای عناوین محبوب تبدیل شود و سازندگان را با پورت ...

تلفن‌های هوشمند شاید هیچوقت جایگزین مناسبی برای کنسول‌ها نباشند ولی موبایل گیمینگ حالا در مسیری قدم گذاشته که می‌تواند دوشادوش بقیه کنسول‌های خانگی، به یک پلتفرم مناسب‌ برای عناوین محبوب تبدیل شود و سازندگان را با پورت بازی‌هایشان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - روی آن به سودآوری بیشتری برساند.

سیاستی که از سال 2010 و به لطف عناوینی همانند «گیاهان علیه زامبی‌ها» (Plants vs. Zombies) و «جهان گو» (World of Goo) اولین قدم‌هایش را برداشت و با عرضه پابجی و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - فورتنایت هم به اوج موفقیت‌های خود رسید و نشان داد که گوشی‌های همراه تا چه اندازه پتانسیل این را دارند تا میزبان بازی‌های کنسولی باشند.

در حدود یک دهه گذشته، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - بازی‌های مختلفی پای‌شان را از پلتفرم‌های خانگی به گوشی‌ها باز کرده‌اند. عناوینی که هر چند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - در ابتدای عرضه خیلی‌ها آن‌ها را بازی کرده‌اند ولی تجربه دوباره‌شان با صفحات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - لمسی و روی گوشی مطمئنا لذت دیگری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - دارد. اگر می‌خواهید با این عناوین آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم مطلب پیش رو را از دست ندهید.

GWENT: The Witcher Card Game و Thronebreaker

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

مینی گیمِ گوئنت (GWENT) در ویچر 3 آن‌قدر محبوب شد که بعد از مدتی کوتاه استودیوی سازنده، این بازی را در قالب عنوانی جداگانه به پی سی و کنسول‌های خانگی آورد و طی یک سال گذشته هم شاهد عرضه آن برای iOS و اندروید بودیم. GWENT مشابه بقیه بازی‌های کارتی، دو بازیکن را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - روبه‌رو هم قرار می‌دهد و هر کدام با کارت‌هایی که در اختیار دارند باید سعی کنند حریف را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - شکست بدهند. اما تکلیف Thronebreaker چیست؟

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

Thronebreaker در واقع نسخه داستانی GWENT است که فعلا فقط در دسترس کاربران iOS - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - قرار دارد. گیم پلی بازی به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش مبارزات که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - شبیه به گوئنت بوده و با کارت‌هایی که دارید با حریف می‌جنگید و بخش دوم که اجازه ماجراجویی به بازیکن را می‌دهد. بازیکن می‌تواند در بعضی از قسمت‌های بازی به جستجو بپردازد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - (در نمایی بالا) و اینگونه بیشتر با اتفاقات دنیای اطراف و شخصیت‌ها آشنا شود. Thronebreaker آفلاین بوده و با هوش مصنوعی مبارزه می‌کنید اما GWENT آنلاین است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

GWENT: The Witcher Card Game

سازنده: CD PROJEKT S.A. قیمت: رایگان با پرداخت درون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3100 مگابایت زبان:
تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

Thronebreaker

سازنده: CD PROJEKT قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2000 مگابایت زبان:

Company of Heroes

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

  • بازی آفلاین است

مهم نیست بازی فانتزی باشد یا الهام گرفته از جنگ‌های واقعی، خیلی از استراتژی‌های موبایل روی هر بستری که هستند باز تفاوت زیادی با هم ندارند. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - چون این بستر و فضایی که انتخاب شده تنها حکم یک پوسته را دارد و بدون استفاده از پتانسیل‌هایش، سازنده از همان ویژگی‌های تکراری پیروی می‌کند. چیزی که Company of Heroes را ارزشمند کرده، بالاتر از همه ویژگی‌های مثبتش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - این است که المان‌های جنگ جهانی در بطن گیم پلی‌اش دیده می‌شوند و فقط - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - حکم یک ویژگی ظاهری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - را ندارند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

Company of Heroes

سازنده: Feral Interactive قیمت: 13.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 4000 مگابایت زبان:

The Unfinished Swan

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

  • بازی آفلاین است

یکی از دوست داشتنی‌ترین ویژگی‌های iOS، عرضه ناگهانی پورت‌های کنسولی برای آن است و The Unfinished Swan به عنوان آخرین پورتِ کنسولی این سیستم عامل هفته گذشته سر و کله‌اش از ناکجا آباد پیدا شد. بازی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - داستان کودکی یتیم را روایت می‌کند که یک شب بیدار می‌شود و می‌بیند تابلو نقاشی محبوبش نیست و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - توسط قویی دزدیده شده است. بنابراین برای پیدا کردنش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - به راه می‌افتاد تا اینکه به یک دنیای جادویی نقاشی شده با رنگ سفید می‌رسد. حالا با ماجراجویی در این دنیا باید تابلو‌ خود را پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

The Unfinished Swan

سازنده: Annapurna Interactive قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1100 مگابایت زبان:

GRIS

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

  • بازی آفلاین است

یک لیستِ دیگر از بهترین‌ها و باز هم گریس، این‌قدر زیبایی‌های این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - بازی ستایش شده که راستش را بخواهید جمله جدیدی به ذهنم نمی‌رسد. بنابراین خودتان بدانید که بازی زیباست، بعلاوه اینکه پلتفرمری ماجراجویی بوده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - و داستان دختری به نام گریس را به‌تصویر می‌کشد که به دنیایی بی‌رنگ سقوط می‌کند و با به دست آوردن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - قدرت‌هایی باید رنگ و احساس را به آن برگرداند. در بازی خبری از دیالوگ نیست و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - روایتش را روی دوش بخش بصری‌ و موسیقی‌اش گذاشته است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

GRIS

سازنده: DevolverDigital قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2500 / 626.85 مگابایت زبان:

Dead Cells

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

  • بازی آفلاین است

Dead Cells بازی سختی است و کنترلش با صفحات لمسی موبایل هم سخت‌ترش کرده اما این جنسِ چالش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - آن‌قدر لذت بخش است - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - که با وجود همه اعصاب خردی‌هایی که انتظارتان را می‌کشد، اگر از طرفدارانِ اکشن‌های روگ لایک هستید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - باز عاشقش می‌شوید. در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - Dead Cells هرچه‌قدر بیشتر تلاش می‌کنید بیشتر با رفتار دشمنان آشنا می‌شوید، آیتم‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - بیشتری به دست می‌آورید و در نتیجه می‌دانید که دارید به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید. بنابراین هر بار که می‌بازید، همچنان ادامه می‌دهید و همین بازی را اعتیادآور کرده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

Playdigious

سازنده: Playdigious قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 644.5 / 724.77 مگابایت زبان:

Stardew Valley

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

  • بازی آفلاین است

حداقل برای من استاردیو ولی (Stardew Valley) از آن بازی‌هایی است که دوست دارم هر جایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - که خواستم تجربه‌اش کنم، نه اینکه هر بار مجبور باشم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - پشت کامپیوتر یا کنسول بروم. به همین خاطر با وجود اینکه بازی روی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - پلتفرم‌های خانگی احتمالا بیشترین طرفدارانش را دارد اما به نظرم لذت بخش ترین لحظاتش را روی گوشی‌های هوشمند یا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - نینتندو سوییچ ارائه می‌دهد. در این شبیه ساز کشاورزی/زندگی مزرعه‌ای به شخصیت اصلی ارث می‌رسد و حالا وظیفه بازیکن است تا با چیزهایی که می‌خواهد این مزرعه را زنده نگه دارد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان

Stardew Valley

سازنده: Chucklefish - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسالم استان گیلان - Limited قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 366.9 / 339.45 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone