🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37854.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شرکت TSMC چیپست های 7 نانومتری A12 اپل را تولید می کند

بر اساس گزارش شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار، Digitimes کمپانی TSMC در تلاش برای آماده سازی سفارش چیپست های A12 اپل است که بر اساس فرایند 7 نانومتری برای آیفون های بعدی تولید خواهند شد. به این ...

بر اساس گزارش شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار، Digitimes کمپانی TSMC در تلاش برای آماده سازی سفارش چیپست های A12 اپل است که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - بر اساس فرایند 7 نانومتری برای آیفون های بعدی تولید خواهند شد.

به این ترتیب این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - اولین چیپست های سری A اپل خواهد بود که بر اساس فرایند 7 نانومتری ساخته می شوند و انتظار می رود در آیفون های آتی (احتمالاً آیفون 9، Xs - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - و Xs پلاس)  تعبیه شوند. پیش از این چیپست های 10 نانومتری A11 بایونیک اپل در آیفون های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - 8، 8 پلاس و 10 به کار رفته بود.

فرایند 7 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - نانومتری جدید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - مزایای بسیاری را برای گوشی های هوشند بهره مند از چیپست های تولید شده بر اساس این فناوری فراهم می آورد؛ علاوه بر اینکه اندازه چیپست ها کوچکتر می شود، کارایی آنها افزایش یافته و ترانزیستورهای بیشتری در یک فضای کوچکتر قرار می گیرند.

کاربران اما در نهایت از مصرف انرژی کمتر و در نتیجه دوام باتری بالاتر و گرمای تولید شده کمتر بهره می برند، در حالی که ظرفیت پردازشی چیپست افزایش می یابد.

به این ترتیب بر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - اساس گزارش ها شرکت «صنایع نیمه‎ هادی تایوان» یا به اختصار TSMC تنها تولید کننده این چیپست ها برای اپل خواهد بود و این بار هم سامسونگ هیچ سهمی در تولید چیپ های مورد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - نیاز اپل ندارد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان

کمپانی تایوانی مورد بحث قبل تر پیشبینی های خود در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - مورد افزایش میزان درآمد در سال 2018 را بین 10 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - تا 15 درصد تخمین زده بود. با این حال به دلیل احتمال درخواست های کمتر برای تلفن های هوشمند در سه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - ماهه دوم سال 2018 و نیز شرایط نا مشخص بازار ارزهای مجازی، تخمین افزایش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - درآمد خود را به 10 درصد کاهش داد.

با این حال برخی گزارش ها به این موضوع اشاره کرده اند که انتظار می رود 20 درصد از درآمد سال 2018 کمپانی مورد بحث از چیپست های 7 نانومتری به دست آید. به این ترتیب احتمالاً شاهد درآمد و سود بیش از میزان پیش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - بینی شده در نیمه دوم سال جاری میلادی خواهیم بود.

ازطرفی انتظار می رود در سال 2018 کمپانی های دیگر از جمله کوالکام نیز ساخت چیپست ها را به TSMC واگذار کند و به این ترتیب افزایش 40 درصدی درآمد برای این شرکت حاصل شود.

بر اساس گزارش ها TSMC قصد دارد در سال جاری میلادی خط تولید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - چیپست های 5 نانومتری خود را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خرمدره استان زنجان - افتتاح کند، در حالی که برای افتتاح خط مرتبط با نمونه های 3 نانومتری در سال 2020 برنامه ریزی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone