تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13062.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

عیدی همراه اول به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰

همراه اول به‌مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در پنج سطح متفاوت و به‌شکلی کاملاً تصادفی عیدی می‌دهد. این عیدی که به ‌شکل اعتبار داخل شبکه برای ...

همراه اول به‌مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز به تمامی مشترکان دائمی و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردکوی استان گلستان - اعتباری خود در پنج سطح متفاوت و به‌شکلی کاملاً تصادفی عیدی می‌دهد.

این عیدی که به ‌شکل اعتبار داخل شبکه برای تمامی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردکوی استان گلستان - مشترکان همراه اول در نظر گرفته شده، از زمان فعال‌سازی تا پایان روز ۱۳ فروردین مهلت استفاده دارد.

پنج سطح عیدی همراه اول که در قالب «اعتبار داخل شبکه» در نظر گرفته شده، شامل مبالغ ۱۰ هزار، ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار ریال می‌شود.

مشترکان می‌توانند به ‌صورت رایگان با «شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۰*» یا مراجعه به آدرس my.mci.ir نسبت به دریافت عیدی خود و استفاده از آن در مکالمات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردکوی استان گلستان - داخل شبکه، ارسال پیامک داخل شبکه و اینترنت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کردکوی استان گلستان - آزاد اقدام کنند.

ثبت‌نام و دریافت این عیدی تنها برای یکبار و فقط در طول بازه زمانی اعلام شده، امکان‌پذیر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone