🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21914.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نمونه عکس‌های دوربین هواوی P40 پرو؛ فراتر از یک گوشی هوشمند

تنها ۳ روز تا معرفی رسمی خانواده جدید هواوی P40 مانده است، ولی این دلیلی کافی برای افشا نشدن اطلاعات این گوشی‌ها نیست. افشاگری‌های امروز هواوی P40 مربوط به مشخصات فنی نمی‌شود و این بار ...

تنها ۳ روز تا معرفی رسمی خانواده جدید هواوی P40 مانده است، ولی این دلیلی کافی برای افشا نشدن اطلاعات این گوشی‌ها نیست. افشاگری‌های امروز هواوی P40 مربوط به مشخصات فنی نمی‌شود و این بار افشاگر‌ها به سراغ نمونه عکس‌های این گوشی‌ها رفته‌اند.

اجازه دهید همین ابتدا بگوییم که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان - کیفیت کلی، گستره دینامیکی و رنگ عکس‌ها به قدری بالاست که باور ثبت شدن آن‌ها با یک گوشی هوشمند چندان کار ساده‌ای نیست. با توجه به گوشی‌‌های مختلفی که ما تاکنون دیده‌ایم و همین طور نمونه عکس‌هایی که با گوشی‌های مختلف ثبت کرده‌ایم، می‌توان گفت در صورت واقعی بودن نمونه عکس‌ها، با یک غول عکاسی طرف هستیم که به خوبی جای برادر بزرگترش را گرفته است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان

این عکس‌ها توسط یک افشاگر چینی به نام «Digital Chat Station» در ویبو منتشر شده است. البته این افشاگر تصمیم گرفته تا کمی با علاقه‌مندان به هواوی P40 شوخی کند و به همین دلیل مشخص نکرده که این عکس‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان - توسط کدام عضو این خانواده ثبت شده‌اند. اگر اخبار این گوشی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که هواوی احتمالا از P40 معمولی، نسخه پرو و نسخه پریمیوم رونمایی خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان

البته با توجه به گفته‌های این افشاگر، عکس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان - بزگ‌نمایی شده سگ، با زوم ۱۰ برابری گرفته شده که اگر به جزئیات آن دقت کنید، با عکس‌های ثبت شده توسط دوربین‌های اصلی برخی از پرچمداران برابری می‌کند. در رابطه با مشخصات دوربین اما تنها رزولوشن به همراه نسبت تصویر مشخص است. یکی از این عکس‌ها هیستوگرامی را نمایش می‌دهد که به کمک آن می‌توان رزولوشن ۴۰۹۶ در ۳۰۷۲ را مشاهده کرد. به عبارت دیگر هواوی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان - P40 (معمولی، پرو یا پریمیوم) از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با نسبت سنسور ۴ به ۳ و لنز ۲۷ میلیمتری برخوردار است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان

لنز ۲۷ میلیمتری نشان می‌دهد که این سنسور، مربوط به دوربین اصلی است که با لنز‌های ۳۵ میلیمتری دوربین‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان - DLSR برابری می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی همانند گلکسی S20 اولترا (بررسی دیجیاتو) - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کردستان استان کردستان - از یک ماژول بزرگ مستطیلی به همراه دو لنز تله فوتو برخوردار باشد. گفتنی است مراسم رونمایی از هواوی P40 در دیجیاتو پوشش داده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone